Data e postimit: 2014-02-02 19:27:33
Lexime: 7039 |
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
|
Autori:
Anabela
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Gjerat e kqija te njerkes qe mi ka ber mua dhe motres sime
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan pasur probleme ata u divorcuan babi u martua ashtu edhe nena.Prej babit un kam dy vellezer njerka ime filloi te sillej shum keq me mua dhe motren time pas l...
|
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst.
Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete:
"unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
|
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
|
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
|
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
|
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
|
Autori:
SARA TAHIRAJ
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme
Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
|
Autori:
dorina pjetri
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
|
Autori:
Rina
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fun...
|
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
|
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
|
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet.
Une personalisht jam e mendimit qe ...
|
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire.
Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij
Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'.
Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
|