Data e postimit: 2011-11-22 08:06:22
Lexime: 5240
Cuperlina
Autori: Rushit Ramabaja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Cuperlina
Shkolla: ''LUIGJ GURAKUQI''
Klasa: 6
Qyteti: Sankovc
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: carmatosja,lufta,paqja
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete n...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...




Komentet e fundit!

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: si shiti qe bej un ne banjo

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: si muti qe bej un ne banjo

Emri: liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: kot fare si sheet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com