Data e postimit: 2013-12-18 22:52:15
Lexime: 13672
Frymzimi i jetes sime
Autori: Edona Ramadani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: E dashura Teuta
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: 12-7
Qyteti: Podujev
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me solli kaq shum dashuri ne jet .Ishe ti ajo e vetmja qe na frymzove qe sa vite na mesove dhe gjithmon me buzgjeshje te ngroht ne fytyr.Ti asnjeher nuk na lejove qe ti perulim kokat tona me fjalet e tua te emblana bere te ndjehemi krenare me vetveten ton.Un dhe qdokush tjeter duhet te krenohemi me ty dhe zemergjersin tende.Ne mendje gjothmon na qendrojn fjalet e tua te menqura,sepse nje person kaq i ngritur dhe me harmoni te plot ne thellsin e shpirtit tend te bardh ,epo nuk gjeta ndonj mik qe te ngjan ty.
Keto me te vertet jan fjal te pakta per ty dhe gjith familjen tende qe rriten dhe edukuan perfundimisht nje engjull,ti me te vertet e meriton gjith lumturin e botes.Ti do te jesh shembull per neve sepse ti nuk e lendove asnj njeri .
Ti gjithmon na bere te qeshen fetyrat tona ,dhe na tregove se qelsi i dituris nuk esht larg nesh duhet te mesojm shum per te arrtiur diqka te mir ne jeten ton.Ti si askush tjeter na udhezove ne rrugen e drejt ,ne rrugen e dituris dhe te drejtsis...
Sa shum gjera te bukura i perjetuam se bashku ,ti je nje person shum i mir
fal teje dhe keshillave tua per te arritur deri ne ket pik ,faleminderit ty qe qendrove gjithmon pran nesh,ti do te mbetesh ne kujtesen time ..Edhe pse ne po largohemi nga kjo shkoll ,ju kur mos thuani se ne u ndam ,perderisa zemrat tona qendrojn ketu me ju ,ne nuk lrgohemi se paku pa e then fjalen ''Lamtumir'',fjal e veshtir per tu then por secili prej nesh duhet te merr nje kahje.
Faleminderit ty ,qe na udhezove deri ketu!...
Si qdo leter tanim edhe kjo leter po perfundon mua nuk me mbeti gje tjeter veqse te uroj shendet,fat,lumturi ne te gjitha sferat e jetes tende...
''Lulzoft fati yt gjithmon se bashku me lulet e pranveres ''...


Me shum dashuri Edona

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...




Komentet e fundit!

Emri: Mimoza
Email: eqarta_1993@postribe.com
Komenti: Edona shum mir e ki ba .Profesoresha esht nje njeri shum i mir te gjitha keto jan te veteta.Te lumt ty..

Emri: Elmoza
Email: fillooretaa@hotmail.com
Komenti: Kjo me te vert esht nje ese shum e bukur vetem vazhdo sepse do vij dita ku do ta gjesh veten dikuu.Te pergezoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com