Data e postimit: 2013-11-10 17:14:54
Lexime: 6869
dimri
Autori: eurona
Lloji: Hartim
Tema: stina e dimrit
Shkolla: ibrahim temo
Klasa: 8C
Qyteti: strug
E-mail: Email eshte i fshehur!


hartim per stinen e dimrit

Vepra te ngjashme
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: A · Lloji: Hartim · Tema: Per nenen
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 1 qeshori
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet, lozim e kendojme. prinder e mesues, bashke me ne festojne. dhe trumcaket ciu ciu, ne ajer lodrojne. gezuar o femije, me gjithe zemer na urojne. ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...




Komentet e fundit!

Emri: Arnis
Email: Arnis.123@outlook.com
Komenti: Mir boll

Emri: 123
Email: 22e2e2@hotmail.com
Komenti: shum tkeq jeni

Emri: alma
Email: alma-hoxha@live.de
Komenti: shum mir aaa?

Emri: 212352
Email: hazbi_42@lol.com
Komenti: LOL LOL LOL LOL LOL LOL

Emri: Fiona
Email: fiona.aida@hotmail.com
Komenti: Shum bukur po une dua ndihme se neser kam hartim....

Emri: gfhs
Email: fghgrfh@hotmail.com
Komenti: je njish hala skom pa ksi hartimi

Emri: na rrosh
Email: narrosh@yahoo.com
Komenti: humba disa sekonda te jetes kot

Emri: Eriona
Email: eri.doni@live.com
Komenti:

Emri: visar osmani
Email: vi_sar@zbavitu.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Agron
Email: agron.10@msn.com
Komenti: hartim kam dimri ne qytetin tim Tema : Dimri ne qytetin tim


Emri: rabije
Email: rabije_llokumi@live.com
Komenti: ma e mira tem

Emri: Rasim
Email: rasim_mustafa@hotmail.fr
Komenti: une jam shum i mire

Emri: rabije
Email: rabije_llokumi@live.com
Komenti: Ma e mira tem

Emri: cft
Email: lito_kk@lofo.de
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com