Data e postimit: 2013-01-08 11:06:37
Lexime: 11820
shqiperia ime
Foto
Lloji: Hartim
Tema: shqiperia
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


kuq e zi jane
ngjyrat tona,ne
famur jeton
shqiponja,koken
lart e shume
krenare,i themi
botes jemi
shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).

Vepra te ngjashme
Autori: Bleart Imeri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Tema per Shqiperine
Kuq e zi jane ngjyrat tona, Ne flamur jeton shqiponja, Koken lart e, shum krenar Ithemi botes,jam shqipetar Jemi shqiptar ne shqiptari Urime te gjithve kjo pavarsi
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: mario · Lloji: Poezi lirike · Tema: shqiperia ime
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: marjo dervishanji · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...
Autori: rinardo sirixhi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 100 vjet pavarsi
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 e...
Autori: anonim · Lloji: Poezi lirike · Tema: flamuri
ne flamur jeton shqiponja , me dy kok e me dy kreh , ma jep emrin me te bukur , jam shqipetar me bes e nder .
Autori: Ana Gjelaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperi o nena jone
Jam krenare qe jam shqiptare Dhe do te jem gjithmone Shqiperine do ta mbaj ne zemer Pergjithmone! Ne dore armet do ti mbajme Qe te mbrojm atdheun tone Sdo ta leshojme kurr Dhe Shqiperia do te rroje A ka mbet dicka pa thane Jemi popull shum ...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: Dijana Bisimi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiponja
Shqiponja Me zemer kendojm Shqiponjen ton Me nder ne festojm Festen ton Shqiponja dy krenare Valon ne Shqiperi Me gezim festojm Festen e Iliris
Autori: Eqerem Nazif · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Tragjedia e Otrantos (1997)
Shqiperi o Shqiperi C'kohe po jeton ti? Plot me halle anarshi. Thote deti duke qare, Obobo C'tmerr kam pare. Nje anije me gra femije Ne fund te detit eshte perpire. S'kam faj une thote deti, Dikush tjeter njerezit nxiti. A moj Vlore, moj Vlore kr...
Autori: Anarisa-Elisa · Lloji: Poezi personale · Tema: Vajzat Te Famshme
Ne jemi 2 vajza Bukuroshe ylla Te gjithe na kane inat Se jemi me te bukurat e botes. Ne jemi kengetare Jemi yllat e vipeve N.q.s ju jeni te lire Shqiperine mos e harroni!!
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com