Data e postimit: 2013-11-09 16:39:49
Lexime: 27154
Nje enderr e parealizuar...
Autori: JOANA RUKO
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: ENDRRAT
Shkolla: 9-VJECARE STRUM
Klasa: 9A
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te duket dicka qesharake ,por per mua eshte krejt e kunderta.Gjithmone kam enderruar te kem nje moter.Te afermit me thone qe kjo eshte dicka e thjeshte ,por per mua dhe vecanerisht per mamin tim eshte e pamundur.Kur kam qene pak me e vogel gjithnje i lutesha mamit per nje moter dhe akoma vazhdoj ta bej.Por gjithmone mami me thote:Ana ,ti e di problemin tim ,keshtu qe mos ma hap me nje teme te tille.Dhe vetem mamit dua ti referohem ne kete ese.Dua ti them qe dhe une kam nevoje per nje moter ,qe te gjitha ato qe me ndodhin ne shkolle dhe kudo te kem nje person te cilit tja tregoj .Nje arsye tjeter shume e forte,pse une dua te kem nje moter eshte sepse dua te perjetoj te gjithe ate eksperience qe perjetojne motrat se bashku.Keshtu qe mami:ti e ke provuar vete cdo te thote te kesh nje moter por dhe ta humbasesh ate.E di se per ty eshte shum e veshtire por te kem nje moter e di se do te te me ndihmoje qe mos te jem nje person i mbyllur ne vetvete,dhe mbi te gjitha te di dhe une te mesoj sesi te kujdesem per nje femije te vogel sepse e dime te gjithe qe nje dite do te behen prinder ,po ashtu dhe une.Mami me thote gjithnje mua se te rrisesh nje femije ne ditet e sotme eshte shume e veshtire dhe kjo eshte nje nga arsyet qe ti nuk do te me besh nje moter.Erdhi dhe koha ta perfundoj kete leter {ne forme eseje} dhe arsyeja me e forte te te kem nje moter eshte:Qe edhe une kam nevoje te kem nje person qe tja tregoj te gjitha gjerat e mia.........

Vepra te ngjashme
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Saide Pnishi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per bjeshken
Bjeshka e pashtrikut Bjeshka e pashtrikut Shumë po ushton Ushtrin qlirimtare Po thot ku e kom Edhe dushku i malit Shumë o përmallu Ushtria qlirimtare Me ardh këtu Komandantet me ushtri Në bjeshk komandantet Në vrri me ushtri Te...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Essay about avantages and disavantages of join a gym [120
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range of exercise equipment and facilities that cater to various fitness goals. They provide a convenient and structured environment for workouts, enabling indivi...
Autori: de..... · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: eshte thjesht nje mesazh per te gjithe
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat te keq ky i fundit mund te gjendet vetem nepermjet dhurimit. Nje i semure talasemik ka nevoje per rreth 50 dhurime ne vit, por dhurimet shpesh nuk mbulojne...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Diamant Bajra (db) · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: QËLLIMI I JETËS
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen? Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoh...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...




Komentet e fundit!

Emri: dirigjent
Email: dirigjent_kosovare@live.com
Komenti: Me ka pelyqer shum shum bukur

Emri: lejla
Email: lejla@12.com
Komenti: Kjo me pelqen shume

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: oh te betohem qe me preke por ti mos u merzit , une te uroj me gjithe shpirt qe te te realizohet endrra por jo te gjitha mundesite na i jep jeta . ndonjehere duhet ti pranojme sic jane gjerat sepse keshtu dote jete me mire me beso. por ti mos hiq dore nga endrra jote ok sepse me mir von thuaj mamit se sa kurr.

Emri: Fjory
Email: Fjory.Neza@hotmail.com
Komenti: Good, Good Very good 😀😛😛😛😛

Emri: ajla
Email: ajla.ndoj@hotmail.com
Komenti: shum nice eseja bisha ne un te njejten deshir kam po vec se vella ket her po ja qe e kam te pamundur ta kem edhe po i lutem shum zotit dhe .. skam mo se ca tthem vec jam tu e lon ndor tzotiti ket pun

Emri: brunilda
Email: xhemali.domi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur eseja zemer edhe un te njejten deshir por vetem se vella kete her jo moter dhe shpresoj qe endra ime te realizohet po ashtu dhe jotja

Emri: arlinda
Email: arlinda@hotmail.com
Komenti: Edhe une ndjehem njesoj si ti mirpo te gjith ato vajza qe kan deshir te ken nje moter shpresoj se nje dite kjo enderr do t'iu plotesohet.E saj perket eses tende mendoj se ishte e mrekullushme

Emri: elena
Email: elena.lashi@gmail.com
Komenti: ah motra eshte per mua thesari me i cmuar per te cilen jam e gatshme te shkaterroj boten

Emri: marinela
Email: marinelalove910@yahoo.com
Komenti: edhe une e dua nje moter sinqerisht

Emri: Albiona
Email: biona.-@msn.com
Komenti: Eseja jote esht shum e bukur .Edhe un e kam njesoj endrren ashtu si ti dhe sa her qe zgjohem ne mengjes edhe me shum me shtohet deshira qe ta kem nje moter dhe gjithmon zgjohem me shprees qe nje dit do ta kem edhe un kam mike shum te ngusht e kam si moter por prap vendin e motres nuk e zë asnje


Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ese shume e bukur. te lumte. bravo e di? te gjitha cka ke shkruar i kemi te perbashketa , madje edhe emrin. edhe une i them shume here mamit per nje moter por sma ben

Emri: tea
Email: tea.bny1@yahoo.com
Komenti: hahhahahahahahahah

Emri: Mirela
Email: mirelaqokaj@hotmail.com
Komenti: E ne fakt une e kam 1 moter te cilen e dua shume dhe zihem gjate ghithe kohes me te.Por pavaresisht te gjithave e dua shume ,ndoshta me shume se kedo tjeter ne kete bote.Eseja jote ishte e mrekullueshme.Shpresoj me gjithe zemer qe deshira jote te realizohet.

Emri: Anisa
Email: Anisa@yahoo.com
Komenti: Joana kjo eshte nje ese sh. e ndjere. Une te kuptoj mjaft mire pasi edhe une nuk kam moter dhe dua sh. ta kem. Porndjehem e ngushelluar me faktin qe kam nje shoqe sh. te ngushte mete cilen ndaj gjithcka te njejten gje duhet te besh edhe ti.:):D

Emri: Bel.Kryeziu
Email: Sadbere2008@hotmail.com
Komenti: Ishte Perfekte Ishalla te realizohet Endrra jote e dashur eseja ishte e mrekullushme ...

Emri: Gerta.
Email: IGERTA-90@live.com
Komenti: wouu shum e bukur joana ....

Emri: adenaida
Email: adenaida @hotmail.com
Komenti: Enderra me te vertete eshte shume e vecante dhe shume e sinqerte nga ana jote. Une deshiroj shume qe kjo enderr te realizohet.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com