Data e postimit: 2013-11-04 04:53:01
Lexime: 7824 |
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh.
Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
|
ese per dashurine ndaj jetes
dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot.
dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
|
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
|
NENA eshte drite ne erresire
nena eshte hene
nena eshte nje yll
qe ne qiell ndriqon
nena esht mbrojtësja jon
engjëllushe
nena eshte drita
qe shohin syt tan
nena esht jetëdhënësja
me e shtrenjta mbi tok
|
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un.
Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima.
Mundohesha...
|
Autori:
sindi sindi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
|
Autori:
Barhyli.
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kundër njërit prej përfaqësuesve kryesorë të të ashtuquajturve Nouveaux Philosophes (Filozofëve të rinj) francezë, Bernard-Henri Lévy. Shkas për r...
|
vjeshta ne qytetin tim
Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
|
Autori:
Orgita
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
|
babi
nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike!
nje pyetje! si do jetoj une keshu?
si do jetoj une pa zerin e tij..
si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene ...
|
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
|
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
|