Data e postimit: 2013-11-01 14:30:51
Lexime: 7415 |
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
|
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
|
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse?
Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
|
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
|
Dimri vendin pranveres ia ke
Bora shkrin nuk ka me.
Lulet celin sa me ska
Si pranvera ne bote nuk ka.
Iken pranvera e vjen vera
Pushimet trokasin tek dera.
Vape bën sa me ska
Po cti besh vere 1 here ne vit ka
Vjeshta vjen vera shkon
Edhe ...
|
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
|
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Topit
I bukur
I rrumbullakët
Kur shytet
Rrotullohet me shpejtësi
Kurr nuk lodhet
...
|
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
|
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
|
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
|
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
|
TE DUA
TE DESHA PA KUSHT
TE DESHA PA KOMPROMIS
TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM
TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM
TE ME NGULE THIKEN
ME FALE ZHGENJIM
DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE
STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
|