Data e postimit: 2013-10-17 14:26:42
Lexime: 6883 |
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
|
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
|
... Medet
Sa shpikje te dobishme bera un
Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
|
Autori:
Debora
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
|
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
|
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po
ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
|
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
|
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
|
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ?
Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj.
Ne anen tjeter kemi anet ne...
|
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me n...
|
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten .
Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujti...
|
Autori:
valentina
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
|
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu!
Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt !
Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter.
Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
|
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
|