Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Lexime: 23084
Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Autori: Ted Reka
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem interneti ne berjen e detyrave tona? Le te marrim disa argumente me rradhe dhe ti arsyetojme ato.

Avantazhet e perdorimit te internetit si burim per te bere detyrat e shtepise jane qe ti mundesh t’i mbarosh detyrat shpejt, dhe me informacion te qarte. Avantazhi tjeter eshte qe edhe mund ta printosh, pa dashur te shkruash dy ose tre faqe informacion ne fletore. Nje tjeter avantazh eshte qe te leverdis per sa i perket shpejtesise dhe saktesise, por nuk leverdis ne disa pika, aty ku fillojne disavantazhet: Disavantazhi i pare eshte qe me ane te marrjes se informacionit ne internet ne shumicen e rasteve ti vetem i kopjon dhe i printon, nuk e lexon informacionin. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te shpejtesise qe ti i merr ato, harron qe duhet te dish disa gjera per ato qe po merr, keshtuqe do ta mesosh edhe ti ate qe po merr si informacion. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te internetit, dy ose me shume nxenes mund te marrin te njejtin informacion qe con ne informacine jo-unike.

Ne pergjithesi, disavantazhet dhe avantazhet jane te shumta. Shkrimi me dore pa marrjen e informacionit ne internet, do te sillte nje informacion unik, te shkruar nga vete ti. Nga ana tjeter mos-perdorimi i internetit do te sillte informacione te gabuara, dhe jo te sakta. Mendimi im eshte qe interneti duhet te perdorur, por jo ne mase. Duhet lexuar materiali qe merret me kujdes, dhe te redaktohet sado pak me fjalet tuaja qe te behet sa me unik dhe i besueshem.

Vepra te ngjashme
Autori: ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: keshtjella
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrugeti...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Eskili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prometeu nje hero i vetmuar
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...




Komentet e fundit!

Emri: mjajrdtin
Email: mkdgj@getmail.com
Komenti: shume e bukur kjo eseja

Emri: eni
Email: anakrupa@yahoo.com
Komenti: shume bukur tamam per kohet e sotme per kohet e sotme

Emri: fjonja
Email: hsvuxhdbejddux@hdbhii.com
Komenti: e bkr ;)

Emri: eljesa
Email: lesa_love@live.com
Komenti: e sakt

Emri: Klea
Email: kleakoci@ymail.com
Komenti: Shum e sakte dhe e permbledhur :)

Emri: ana
Email: parislove559@yahoo.com
Komenti: mendim i sakte

Emri: xhoel
Email: xhoelkushta@yahoo.com
Komenti: interesante...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com