Data e postimit: 2013-09-29 14:29:09
Lexime: 67246 |
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...
|
|
Akullore krem
Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 125 g bajame të qëruara, 100 g sheqer pudër, 50 g gjalp, brandy. Për zbukurim : 50 g pana, 4 qershi.
Përgatitja: Në një tenxhere rrihni tre të verdh...
|
Mjerimi
I MJERE AI QE LIND NE VARFERI
S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI,
S'ka nje shtepi permbi koke
SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE,
Me ato sy te medhenj e bark te uritur
Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur,
O jete e Mallkuar,
shume njerez ng...
|
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
|
Ka të qet qikjo rrugë
- Një kalimtar e pyet njërin
Ka të qet qikjo rrugë
- Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste
Po ti per ka je tu shku ....
|
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja.
Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
|
|
I varfëri
- Një i varfër doli në treg të shiste një pulë
- Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki ,
dhe po e shet
- I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
|
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
|
Une dhe bota ime
Bota ku jetoja une??
Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
|
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë
|
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar.
Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
|