Data e postimit: 2013-09-02 19:45:22
Lexime: 15810
nena ime
Autori: stelina qoku
Lloji: Ese argumentuese
Tema: nena ime e dashur
Shkolla: e mesme e bashkuar thumane
Klasa: 9a
Qyteti: thumane
E-mail: Email eshte i fshehur!


ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku ,
per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme pa kushte ,qe do te thot qe perfshihet ne cdo cep te vetes sime .pa te nuk ka jete ,pa te nje qiell pa yje ,nje nate pa hene ,nje dite pa diell .nena ime ma ndricon jeten ,ma mbush plot arome pozitive e gjitha nje ylber pas nje rrebeshi .nena ime per mua eshte gjithcka ,qe kerkoj nga kjo jete ,te jesh me nenen do te thot te bashkjetosh me lumturin me gezimin ,perparesine dhe mbi te gjitha me dashurine qe gershetohet me ndodhit e ndodhura gjate jetes,nje meshtetje qe gjithmon do ta kekosh dhe kurre sdo ta harrosh.nena ime si nje trendafil pas nje shkretetire .pa nene ska jete ,pa jete ska nene .

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndrysho...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishin dy femije e nuk kishin Prinder
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agimi tek njomëza dhe i tha o moj njomëz sa jam e vetmuar, nuk e kam as kënd në shtepi, jam vetëm, a do të vish me mua që të rrish ? Njomëza ju përgj...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: besarta gjoka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pranvera ne katundin tim
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet . gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve. kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj. zo...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha jone
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjere...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...




Komentet e fundit!

Emri: adla
Email: adla@live.com
Komenti: *** bukur fare

Emri: inna
Email: inna@inna.yhaoo
Komenti: sh.bukur

Emri: jona
Email: princi_princeshat@live.com
Komenti: o mami shshshshshuuuuummmmmeeeeee e bukur

Emri: asdasddsas
Email: sadsda@hotmail.com
Komenti: sseeeeen

Emri: ana
Email: ana23@live.co.uk
Komenti: hi

Emri: klea
Email: spahoklea@yahoo.com
Komenti: shume e bukur dhe shume e vertete .te lumte!

Emri: Berat
Email: berat_avdili@hotmail.no
Komenti:

Emri: muli
Email: flamur_serbica@hotmail.com
Komenti:

Emri: rora
Email: rora,,,@gmail.com
Komenti:

Emri: adla
Email: adla@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: wow so beautiful i hope for you and your mother to have the best life stelina my friend you are good girl and you are my best friend well done!

Emri: stelina
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: faliminderit per komentin, per mua eshte kenaqesi qe te tjeret te me vleresojne .

Emri: Mrika
Email: princi_princeshat@live.com
Komenti: Tee lumte ajo dore qe e ke shenuar kete ese me perpikeri dhe shume te bukur...Tee uroj qe te shkruash edhe ese te tjera shume me te dalluara...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com