Data e postimit: 2013-06-19 16:38:12
Lexime: 13252
MOTRAT E MIA
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI
Lloji: Ese vleresuese
Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
Shkolla: RASIM KIQINA
Klasa: 6/3
Qyteti: DRENAS
E-mail: Email eshte i fshehur!


MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Idk · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shoqja e ngushte
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.




Komentet e fundit!

Emri:
Email: ana.ana@live.com
Komenti: Motrat e mia

Emri: ana
Email: ana.ana@live.com
Komenti: Motrat e mia

Emri: ana
Email: ana.ana@live.com
Komenti: Motrat e mia

Emri:
Email: ana.ana@live.com
Komenti: Motrat e mia

Emri: ernesa
Email: ernesa@hotmail.com
Komenti: Bravo shum mirr☺☺☺😊😊😊

Emri: linda
Email: linda.e@hotmail.com
Komenti: Muq sme ka pelqyer as njera hiqhiqhiq☺☺☺☺☺😊😊😊😊😊

Emri: erza muqolli
Email: erza.niti@love.com
Komenti: Shum me kan pelqyer keto ese shum te bukura te lumt baravo😊😊😊

Emri: rita
Email: rita.niti@hotmail.com
Komenti: Me kan pelqyer te gjitha eset qe i ke shkruar

Emri: melisa
Email: melisa_berisha@live.com
Komenti: me pelqeu fjala moter

Emri: xhena
Email: lidjana.ana@hotmail.com
Komenti: shume bukur bravo


Emri: emanuel
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti: fjalor shum i varfer per nje teme si kjo

Emri: Aeza
Email: aeza_princess@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume kjo

Emri: FDAS
Email: GHET@LIVE.COM
Komenti: BRAVO E

Emri: LAURA RRUSTEMAJ
Email: LAURAAA@LIVE.NET
Komenti: BRAVO

Emri: DONA
Email: DONA5100@HOTMAIL.COM
Komenti: QOFSHE E LUMTUR GJITHMON ME MOTRAT E TUA

Emri: BESJANA
Email: BESA.BESA@LIVE.OM
Komenti: TI RUJT ZOTI MOTRAT ZEMER



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com