Data e postimit: 2013-06-11 13:57:09
Lexime: 19460 |
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
|
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
|
duajeni babin sepse ai ju mbeshtet ne cdo moment te jetes
|
Autori:
Klaudjo
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
|
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
|
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta.
Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
|
Nena!!!
Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua.
Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
|
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
|
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po
ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
|
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
|
Pranvera...
eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe...
Por mos u ...
|
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
|