Data e postimit: 2013-05-24 19:52:52
Lexime: 19167 |
Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lir...
|
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
|
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do
të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për
atdheun s...
|
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem.
Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
|
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
|
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
|
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!!
Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
|
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
|
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
|
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
|
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
|
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
|
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp
E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
|
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
|