Data e postimit: 2013-05-15 18:32:46
Lexime: 24648
e ardhmja jone
Autori: albenita selimaj
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: qka enderoj kur nuk fle
Shkolla: deshmoret e greikocit
Klasa: 7c
Qyteti: greikoc-suharek
E-mail: Email eshte i fshehur!


JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen time..ne ate enderr nuk e shoh veten sikur nje vajze e zakonshme ,e shoh krejteshisht ndryshe ..E shoh sikur nje vajze tjeter ,sikur nje vajz e mirnjohur ,edhe pse eshte veshtir qe te bej kete enderr realitet ,por do te jap ghithqka nga vetja per te plotesuar kete enderr ..Jeta eshte shkall-shkall ,duhet ti kaloj te gjitha ato shkall per te arritur deri te endrra te cilen e kemi thurur tashme ,pa e kthyer koken prapa ,dhe pa u frikesuar qe mos harroj ndonje shkall,ose qe mos te rrezohem nga shkallet dhe te lendohem ............................... Me pas ju lutem qe te vazhdoni me endrren qe ju e enderroni gjithmone dhe kur te vini ne fund te ket nje fund sa me te bukur dhe shprehes ju lutem sepse une se di se qka enderroni ju....

Vepra te ngjashme
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Historia
Historia na ndjek pas Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te klauares sime po ashtu edhe te popullit tim.Ulem dhe mendohem ...papritmas me bien ndermend nga te degjuarit dhe rrefimet e gjyshes dhe gjyshit po ashtu tor...
Autori: Elena Shaba · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te ...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: joana dedaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: don kishoti
Për të kuptuar Don Kishotin e Sanço Pançën, duhet të kuptojmë mirë klasat shoqërore spanjolle prej të cilave kanë lindur, domethënë klasën e aristokratit të vogël, nga njëra anë, dhe klasën e fshatarit të varfër e të paditur, nga ana...
Autori: Orgita · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ju flet TOKA
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëg...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...




Komentet e fundit!

Emri: xhesi F
Email: xhesifarruku@gmail.com
Komenti:

Emri: ilva
Email: kokotiilu2017@gmail.com
Komenti: fiks per zotin sa pa lidhje un po kerkoj per E ARDHMJA JONE jo per endrrat

Emri: gleni
Email: glenivahidi@hotmail.com
Komenti: kjo eshte pa lidhje un kerkoj nji krijim me titull 'e ardhmja jone' ndersa kjo eshte per endrrat

Emri: anna
Email: ana8.alkoclar@yahoo.com
Komenti: Sa kot ,pa lidhje:-!:-P

Emri: anna
Email: ana8.alkoclar@yahoo.com
Komenti: Sa kot ,pa lidhje:-!:-P

Emri: sara
Email: sara1@hotmail.com
Komenti: kjo flet per endrrat jo per te ardhmen sa kot

Emri: haxhi elezaj
Email: gjikuelezaj31@gmail.com
Komenti: Kjo eshte perfekte

Emri: dani alves
Email: dani@gmail.com
Komenti: :-):-)):-D:-:-(:-Q8-o:-l:-[:-((:-D:->:-)):-):-)

Emri: iranop
Email: oldison.ponari@hotmail.com
Komenti:

Emri: lorena
Email: lori.lorena@live.com
Komenti:


Emri: ne fb www.fb.com/xhonsi.pg
Email: mebenishoknefb12@gmail.com
Komenti: ne fb me conni ftese

Emri: fatjon
Email: fatjon.jonuzi.9@yahoo.com
Komenti:

Emri: anna
Email: lindta.sari@yahoo.com
Komenti:

Emri: liljana
Email: liljanasari@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: xheni.xhensila1999@yahoo.com
Komenti: cka



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com