Data e postimit: 2013-04-22 10:30:45
Lexime: 11390 |
Cparadoks e cdjall o pune,
Ne salle te parlamentit
Vendet te gjitha i zune
Mendjellinjte e qytetit.
Brenda saj trima te ndjere,
Te ndershem e me kulture
Burra fshati e te tjere
Kemba , nuk u shkemi kurre!
|
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak.
Një ditë pasaniku ftoi di...
|
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e
thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai.
*Cdo njeri e do jeten...
|
Autori:
bilal xhaferri
·
Lloji:
Fabul
·
Tema:
flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada
Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget.
mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte
ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo
...
|
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
|
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME PERKEDHELI
MOS NA KEPUTNI
NA THONE
|
Ujku thone ne vend tene
nuke nginjet duke ngrene
nje ujk vetem e pa miq
hengri shume sa desh vdiq
nje dite i mbeti nje ashte
ne gryk e smund ta nxirr jashte
therrit bertit ne nje brek
ullerinte tundte vendte
e degjoi nje lejlek
per ujkun i erdh...
|
lepuri ne embeltore
ha akullore
me kapele
ha karamele
me kurore
ne dore mban nje ore
|
nje dite nje majmun pa se ne venin ku shiteshin syzet nuk ishte shitesi.ai vendosi ti vidhte ato dhe te largoheshe.u ul ne nje peme dhe cau xhamat e syzeve ai i vendosi ato si zbukurim tek bishti i tij.
|
Dhelpra dhe dhia
Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
|
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
|
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
|
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres?
Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
|
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes.
Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
|