Data e postimit: 2013-04-16 15:26:54
Lexime: 21802
shoqja ime e ngushte
Autori: elena.L
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shoqja
Shkolla: ISA BOLETINI
Klasa: 6
Qyteti: osek hylë
E-mail: Email eshte i fshehur!


shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja ime dhe me ndihmoi shume sepse te ndihmosh te tjeret eshte gjeja me e mire qe ne mund te bejme ne jete.Dhe veq nje gje ne duhet ta mbajme mend se nese mesojme shume dhe punojme aq sa mundemi ateher ne do ta kemi nje te ardhme shume te mire ,dhe nese mesojme ateher nuk punojme pune fizike por pume mendore.Kjo nuk ishte nje ese por ishte nje shembull mjaft i mire per ardhmerine tone,pra per ardhmerine e femijeve .

Vepra te ngjashme
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...




Komentet e fundit!

Emri: eda mehmeti
Email: eda_1@live.de
Komenti: shume e mir e ishe

Emri: eda mehmeti
Email: eda_1@live.de
Komenti: shume e mir e ishe

Emri: lejla
Email: lejla.ladi@hotmail.com
Komenti: e dua shum shoqen time elsa hajdari dhe e pergjafoj fortttttttttt/

Emri: eri
Email: ola33@yahoo.com
Komenti: kush me ndihmon me nje ese me teme" Nese do te isha" por te kete lidhje me mjedisin ju faleminderit shpejt ju lutem/

Emri: SS
Email: bukuroshe.bukuroshe@outlook.com
Komenti: Bukur

Emri: Sanije Bekteshi
Email: Bektesi 7@hotmail.com
Komenti: Kjo eshte nje teme shum e mire

Emri: miranda mehmeti
Email: miranda-mehmeti@live.com
Komenti:

Emri: anita
Email: leo.ana@hotmail.com
Komenti: mir

Emri: ana
Email: ana.marku@seznam.cz
Komenti: bukur shummmmmmmmmmmmm

Emri: taulanta
Email: landaaa_2013@hotmail.com
Komenti: e dua shoqen time bleona imeri


Emri: Krenare Bajrami
Email: mali_gesi@hotmail.com
Komenti: Shum bukurrr

Emri: medina
Email: diona_ahmeti@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: flutura
Email: flutura.liza@hotmail.de
Komenti: shume bukur eseja

Emri: Dorela Shala
Email: dorela.l@hotmail.com
Komenti:

Emri: nn
Email: nina_blerina@postribe.com
Komenti:

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: un e plq i uroj suksese

Emri: fjida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: eelida-ibraimi@live.com
Komenti: gjithmone te kemi respekt ndaj shoqes



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com