Data e postimit: 2013-04-11 21:41:12
Lexime: 55827 |
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
|
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
|
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
|
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
|
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret.
Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
|
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
|
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
|
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
|
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
|
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
|
Ese per jeten
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
|
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
|
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
|