Data e postimit: 2013-04-04 18:02:31
Lexime: 6992
babi
Autori: ilda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: portret
Shkolla: sh.domje
Klasa: 8a
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qenka shum e madhe,kur ike kur une isha e vogel nuk ndjeja kaq shum mall.vishesh bukur si kavalier,une ne zemer te kam cdo here. babi im iku ne angli per 9 vite dhe mua me la 4 vjece

Vepra te ngjashme
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Arbana Muli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ,shumnjgjyrshe ,rrezet,zogjte,liri lule ,
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: te lumte sh e bukur edhe une e dua sh babin tim dhe per me teper ndonjehere i therras bush bushi im

Emri: albiona
Email: bonaa_netaa@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: mira
Email: mira.c@yahoo.com
Komenti: nice fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com