Data e postimit: 2013-04-01 17:41:05
Lexime: 16770
Nje Bote e Denje Per Nje Femije
Autori: Amanda Sadikllari
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Shkolla: Demokracia
Klasa: VI-d
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe e drejtojne.Nje bote e denje per nje femije eshte ajo ku ai e nis boten ne menyren me te mire te mundshme.Nje bote e denje per nje femije eshte, kur prane tij ndodhet gjithmone dikush qe ta ngrere sa here qe ai rezohet, qe ta keshilloje sa here qe ai gabon ,qe ta mbeshtese sa here qe ai ka nevoje.Por jo te gjithe femijet e gezojne kete privilegj.NE bote ka shume femije te cilet perballen me probleme te renda qe cenojne te drejtat themelore te tyre.Ne vende te ndryshme te botes egzistojne kushte te ndryshme ekonomike ,politike dhe shoqerore.Ne varesi te ketyre percaktohet mirqenja e nje femije.Ka femije qe jetojne ne vendet e varfera ,ne vendet ne zhvillim dhe ne vendet e zhvilluara.Por keta femije nuk femije kane te njejtat standarte jetese .Por ne jemi femije,jemi qenie te pafajshme,ne duam nje bote ku te mos egzistoje lufta ,dhuna dhe diskriminimi,ku te mos i vuajm pasojat e se shkuares .Ne duam te shohim vetem te ardhmen.Duam qe ne gjithe kete qiell te zymte ,plot re ,qe duket sikur do na i mare frymen e do na mbySE ,te shkelqenje nje reze drite ,nje reze shprese pas te ciles te kapemi. PER GJITHE FEMIJET NE BOTE...
Sigurisht, Jemi femije, Kemi te drejta...

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: ardijona tahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodia e fjalve te nenes
NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen Me prejn me coptojn se nenen se hidhroj
Autori: ska rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dasma shkodrane
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: anonimja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese letersi
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi. Realiteti njerezor...
Autori: Jurgen Juri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Temat e veprave te Migjenit
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamjen e tejskajshme te shoqerise shqiptare. Tema mbizoteruese ne veprat e tij eshte lufta e njeriut te thjeshte per mbijetese. Gjithashtiu ne qender te vepres ...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua. Rendesia e arsyes z...




Komentet e fundit!

Emri: hana-h
Email: muharremhafuzi@gmail.com
Komenti: eset nuk shruhen me emocione

Emri: ghetto
Email: ghettogeasy@yahoo.com
Komenti: Sh bukuuur

Emri: joni
Email: jonidakalemi@live.com
Komenti: copy paste



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com