Data e postimit: 2013-04-01 14:21:59
Lexime: 48572 |
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
|
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
|
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
|
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre.
Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme.
K...
|
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
|
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella.
Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
|
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh
në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që
ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë
të cilën kemi n...
|
CFARE JANE LOTET?
LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...
|
Autori:
Klaudjo
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
|
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
|
Autori:
Christina Beka
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri.
Shumica e...
|
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
|
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik end...
|
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
|