Data e postimit: 2013-03-25 16:50:02
Lexime: 30341 |
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende n...
|
Autori:
Andi
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
Ti deshiron t'i mbushesh mendjen nenes sate se shoku yt nuk eshte ashtu si mendon ajo
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por ti nuk mund te fajsosh shokun tim vetem se babai i tij
eshte i pire dhe disi i dhundshem.Ai u ndihe shume keq qe ti i the te mos te
takohet me me mua....
|
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër.
Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
|
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
|
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
|
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
|
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
|
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje pamje sa me te mire.
dhembi permaban nje rendesi ne vetvete. estetika dhe permbajtja e tij tregon kulturen e individit. permbajtja e dhembit nuk lejon...
|
Autori:
Blerti Vejuka
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
“Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
|
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
|
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
KUSH JAM UNE?!
SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj.
Jam drite e n...
|
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
|
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
|
BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale.
Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret
Ne kete ...
|