Data e postimit: 2013-03-20 20:33:00
Lexime: 11530
detyrat
Autori: Rea Rika
Lloji: Tregim
Tema: ne kerkim te detyrave te mia
Shkolla: GJIMNAZI I PERGJITHSHEM KUCOVE
Klasa: 10 F
Qyteti: KUCOVE
E-mail: Email eshte i fshehur!


NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA ISHA E PARA QE KISHA HAPUR DYERT E NJE SHKOLLE TE RE DHE SKISHA ASNJE DEGJOJA FESHFERIMAT TE QESHURAT DHE TAKIMET MES 2 SHOKEVE POR UN NUK KISHA ASNJE ATY . GJERAT U LEHTESUAN PAK ME VONE KUR NJE NGA SHOQET E MIA ME DOLI PERBALLE ISHA KAQQ E LUMTUR SA E PERQAFOVA TEJMASE DITA E PARE KALON ,detyra QE NE FILLIM KUR ULEM NE BANGE MESUESJA (PAK E SERTE ) NA KERKOI TE NXIRNIM DETYRAT KISHIM NJE ESE UN BERA TIMEN PO EDHE TE TJEREVE FATKEQESISHT SISHTE E THENE PER MUA FLETORJA NUK ME GJENDEJ KU KISHRTE SHKUAR VALLE ? NE KERKIM TE SAJ NE CANT NXORA TE GJITHA MJETET POR FLETORJA SDUKEJ GJEKUNDI EDHE PSE NUK KISHA ZGJIDHJE TJETER SE TI THOJA MESUESES QE DETYRAT ME HUMBEN UN PRAP SU DOREZOVA ATY DEGJOJ ESENE TIME PO E LEXONTE NJE SHOK I KLASES AI MA KISHTE MARE FLETOREN ME SHUM U INATTOSA SEPSE PUNOVA SHUM PER ATE FLETORE POR NUK PATA FATIN E MIRE TA LEXOJA VET . QE NE FILLIM UN U MORA SI VAJZA MOSKOKECARESE DHE QE SI INTERESONTE ASGJE POR PER TIA VERTETUER MESUESES QE E KISHA BERE DETYREN UN KRIJOJ NJE ESE NE CAST IETE ME VININ VETEM NGA INATI QE PSE TE TJERET TE DUKESHIN ME MIRE SE UNE . JA DOLA MBANE DHE NE FUND NUK MA VUNE ATE TITULL NE FUND ME QUAJTEN VAJZA ME FRYMEZIM TE CASTIT NUK E DI SI TA CILESOJ KETE NGJARJE SI TE MIRE APO TE KEQE ...

Vepra te ngjashme
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....




Komentet e fundit!

Emri: rea
Email: rea rea@yahoo.com
Komenti:

Emri: mel
Email: mel.ta@hotmail.com
Komenti: uuuaa sa mir te lumte

Emri: dafina
Email: abc_123@live.com
Komenti: bukur shummm...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com