Data e postimit: 2015-01-21 16:09:46
Lexime: 3367
ujku+egersire=qelbesire
Lloji: Tekst filozofik
Tema: ujku pra
Autori: s'ka me e dit
Shkolla: 5 Maj
Klasa: 6 b vl
Qyteti: berat
E-mail: mel_meleg@outlook.com


osa mire o sa mire ujku eshte qelbesire...(;

Vepra te ngjashme
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: aleksandra · Lloji: Fabul · Tema: Ujku dhe Lejleku
Ujku thone ne vend tene nuke nginjet duke ngrene nje ujk vetem e pa miq hengri shume sa desh vdiq nje dite i mbeti nje ashte ne gryk e smund ta nxirr jashte therrit bertit ne nje brek ullerinte tundte vendte e degjoi nje lejlek per ujkun i erdh...
Autori: Gjek Setra · Lloji: Tregime per femije · Tema: kecat
Nena dhe 7kecat NENA i tha keca rrini ketu mos ia hapni deren as kujt. U po shkoj te gjej ushqim. Po sa doli nena e tyre erdhi ujku. Keca hapeni deren jam nena juaj. Kecat than qite kemben ne der. kur e pan kecat than ti nuk je nena jon. Ik nga k...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët Tremb qenë ,dhenë e dhi Besa tremb edhe t'vegjëlit fëmijë Kur të vijë mos i qëndro ngat Duhet të kemi kujdes Se është shumë di...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos eja si ujku n'mal !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dhelpra vie me dinakëri,ujku me trimëri !
Autori: amra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Fjale te urta · Tema: FJAL TE URTA
1 DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN 2 PUNEN E SOTME MOS E LER PER NESER 3 MOS I SHIKO GUNEN PO SHIKOJA PUNEN 4 SHQIPONJA FLUTURON NE QIELL PO FOLENE E BEN NE TOKE 5 UJKU QIMEN NDERRON PO ZAKONIN S'E HARRON 6 GENJESHTRA IKA KEMBET E SHKURTRA 7 GUR GUR ...
Autori: anxhela hurti · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urte
ujku cimen e nderron por zakonin se harron. dardha e ka bishtin mbrapa.
Autori: elia cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion. Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagji...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...




Komentet e fundit!

Emri: jona
Email: hihihi@mail.com
Komenti: mos u tallni me kete faqe ju lutem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com