Data e postimit: 2017-04-05 15:21:22
Lexime: 8967
miresia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Autori: amra
Shkolla: p.n luarasi
Klasa: 8a
Qyteti: vlore
E-mail: xhana123@gmail.com


Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ben nje te mire dikujt,me qellim te mire dhe me zemer te plote ,atehere veprimi yt do te shperblehet,nje mije urata dote maresh,por mbi te gjitha do te jesh krenar per veten tende

Vepra te ngjashme
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com