Data e postimit: 2015-11-10 17:27:42
Lexime: 3954
te flase
Lloji: Ese argumentuese
Tema: me lejo te flase
Autori: vlora
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 8a
Qyteti: vlore
E-mail: robertocelaj@yahoo.com


me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te jesh me autoritari.
MAM, BAB, PLEQ, KRYETARE, SHTET, KONTINENT me lejoni te flas si ju te gjithe qe doni dhe dini te flisni e mua me lerni te shkruaj.
TURP..
po. pra kjo eshte marredhenia e te medhenjve me te vegjlit origjinal si ujku me delen qe ujku mund ta haje deln kur te doje si te doje e delja cte beje , vetem te jete gati te hahet nga UJKU.
UNE DO MUNDOHEM TE FLAS , E NE DO MUNDOHEMI NE FLASIM TE PAKUSHTEZUAR...

Vepra te ngjashme
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: LEA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ME LEJO TE FLAS
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve. E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: RACIZMI
E verdhe si ar, portokalli si mjalte, e bardhe si ari polar, e zeze si floke te mendafshte. E dini per ke po flas. per racizmin mes nesh. degjoni ketu e mbani vesh, TE GJITHE JANE TE BARABARTE, CDOKUSH PERBRENDA KA DICKA TE ARTE.
Autori: aleksandra · Lloji: Fabul · Tema: Ujku dhe Lejleku
Ujku thone ne vend tene nuke nginjet duke ngrene nje ujk vetem e pa miq hengri shume sa desh vdiq nje dite i mbeti nje ashte ne gryk e smund ta nxirr jashte therrit bertit ne nje brek ullerinte tundte vendte e degjoi nje lejlek per ujkun i erdh...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët Tremb qenë ,dhenë e dhi Besa tremb edhe t'vegjëlit fëmijë Kur të vijë mos i qëndro ngat Duhet të kemi kujdes Se është shumë di...
Autori: Jugerta plaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Ne kete poezi do te flas me zemer eshte e rendesishme se formohet nje emer ne kete poezi do te flas me shpirte a e di se te te kam si drite? Emrin qe u...
Autori: Anja · Lloji: Poezi personale · Tema: ndjenja e harreses
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me degjon Nuk e di cfare duhet te bej Fjalet e mija te permiresoj A te fshihem A te dal ne drite? Pa me thuaj pak or mik Cfare duhet te bej Do e be...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Gjek Setra · Lloji: Tregime per femije · Tema: kecat
Nena dhe 7kecat NENA i tha keca rrini ketu mos ia hapni deren as kujt. U po shkoj te gjej ushqim. Po sa doli nena e tyre erdhi ujku. Keca hapeni deren jam nena juaj. Kecat than qite kemben ne der. kur e pan kecat than ti nuk je nena jon. Ik nga k...
Autori: ana · Lloji: Poezi kolone · Tema: te drejtat e njeriut
me ler te flas, jam dhe une njeri si ti kam dhe une te drejta ashtu si ti! sa do te doja te therrisja me ze te larte, por e di qe smund te shkoj me larg. ndoshta po sillem si i marre, por vdekja po pres te me marre. tani 70 jam, 50 vite burgosur k...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana.ana@outlook.com
Komenti: shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com