Data e postimit: 2016-03-07 23:05:51
Lexime: 6915
7 kecat
Lloji: Tregime per femije
Tema: kecat
Autori: Gjek Setra
Shkolla: Sami Frashri
Klasa: 5
Qyteti: prishtin
E-mail: hart.dragon771@outlook.com


Nena dhe 7kecat

NENA i tha keca rrini ketu mos ia hapni deren as kujt.
U po shkoj te gjej ushqim.
Po sa doli nena e tyre erdhi ujku.
Keca hapeni deren jam nena juaj.
Kecat than qite kemben ne der.
kur e pan kecat than ti nuk je nena jon.
Ik nga ketu ujku shkoi te molliri ta bente.
Kamen e bardh.
7 kecat u mashtruan dhe ujku i ngren 7 kecat.
Nena kur erdhi ne shtepi nuk i pa kecat.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: walee · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
Nëna nena qe me lindi nena qe me rriti nena qe me dha jet dhe qe me do me te vertet neper bot kudo qe shkova mall per nenen perjetova. Po te kishe pasurin e botes dhe te kesh shum para kur nuk e ke dashurin e nenes ti do je fukara. A ka gje...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena Ime
Nena Ime Nena Ime E Dashur Tek Ti Gjej Ngrotesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Let Djepin E Perkund. T...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
nena ime e dashur sa shume te dua ti je gjithcka per mua ti je nena ime dhe une do te dua gjithmone dhe me dashuri te them... NENE GEZUAR PERGJITHMONE !!!
Autori: Ema Magashi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Do ta pershkruaj nje poezi per nene
Nena ime Nje foshnje qe qendroja ne barkun e nenes sime 9 muaj e plot dhimbje e stres Por edhe gezime Sepse mendon se dote vjen nje engjull i vogul Dhe do te mbush shtepien plot hare, gezime, po ashtu edhe lumturime Fjala e...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazhÃ...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: aleksandra · Lloji: Fabul · Tema: Ujku dhe Lejleku
Ujku thone ne vend tene nuke nginjet duke ngrene nje ujk vetem e pa miq hengri shume sa desh vdiq nje dite i mbeti nje ashte ne gryk e smund ta nxirr jashte therrit bertit ne nje brek ullerinte tundte vendte e degjoi nje lejlek per ujkun i erdh...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Thenie · Tema: Dashuria ndaj Nenes
Nena eshte njeriu i vetem ne bote Nena eshte diell qe nuk perendon Nena eshte njeriu i pare qe ne jete ekziston Prandaj dijani vleren asaj. Nena eshte njeriu i pare qe e duroi te qarit tende gjate nates. I love you so much mom.♥
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi personale · Tema: NENE E DASHUR NENE
NENA IME NUK KA GJE ME TE SHTRENJET SE NENA IME PER MUA JE YLLI IM JE HENA IME JE DITA IME JE NATA IME MBI TE GJITHA JE JETA IME TE DUA TE DUA DHE GJITHMON DESHIROJ TE TE KEM PRAN VETEM NJE MINUT MOS TE TE JESH PRAN MEJE TI UNE NDIHEM MENJEHER E VETMUAR ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: ahhahahahah sa kam qesh skam pa ksi budalliqesh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com