Data e postimit: 2016-03-06 11:06:21
Lexime: 6113
Besimi dhe mollekuqja
Lloji: Tregime per femije
Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Autori: Baki Imria
Shkolla: Faik Koinca
Klasa: 7
Qyteti: Prishtine
E-mail: ooreket.shulum122@outlook.com


Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete.
Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket topi i ra ne lule.Dhe shoki i tij duke marr topin e pa nje mollekuqe dhe shoku tha:
-Eshte nje mollekuqe ketu.
-Si - i tha Besimi.
Besimi mandej e shkeli mollen e kuqe dhe shoket e tij e qotruan Besimi qe te mos ta shkel me kembe.Dhe eshte bere mbremje.Shkoi te bite.Mandej e pa nje enderr te keqe e pa se Besimi dhe shoket e tij duke lutjuar me top i ra topi ne rruge dhe e shkeli makina.Mandej nena e Besimit e zgjoj Besimi dhe Besimi tha: - Nene te lutem me fal une e kam bere nje gabim shume te madh e kam shkel mollen e kuqe.
Tani vajza e perqafoj e emen dhe me nuk ka shkel inkiste.

Vepra te ngjashme
Autori: samanta · Lloji: Tekst argumentues · Tema: shoqeria
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Besimi i tepruar kalon në mosbesim !
Autori: Ernesto · Lloji: Thenie · Tema: vota e dashurise
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dramatike · Tema: e pamundur te harroj
e pamundur te harroj e pamundur te dua edhe nje here e pamundur te shpresoj kur thyhet zemra bashk me thyhet edhe besimi e paundur te fal nje here qe besova u vrava urrejtja eshte aq e fort sa qe zemra eshte ktheyer ne nje gur qe nuk ndj...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Ta mbrojmë Atdheun Të jemi syqel Të jemi guximtar Trim dhe besnik Truallin shqiptarë ta mbrojmë Mos ta shkel shkau Mos ta shkel greku Mos ta shkel i huaji Duhet mbrojtë atdheu ... ...
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi shpeh gezimin qe tetja e vajzes i erdh dhe shume shpejt . Ne duhet ta duam te gjithe antaret e famijes sepse edhe ata te dojm ty. Nje fjale e urte popullore: Qengji i bute i thith dy nena.
Ishte nje vajze, E kishte ditelindjen, E ftoi mysariret, Per ne shtepi. Kur i ftoi mysariret, Ishte shume e gezuar, Por ia erdh tetja e saj, Nuk i erdhi Mandej erdh tetja, E u gezua shume, Kur e pa dhuraten, U gezua shume. Kur shkoi tetj...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Djellza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Top
ate qe kaluam sot s do ta harroj dot po luanim futboll djem e vajza te bejme gol une ne porte me motren bashke te ruanim porten kur nje gol me furi po kur i thone e pritem mezi na hyri goli i pare obobo oi do te hyj vete,sulmues mu tani ep...




Komentet e fundit!

Emri: besjan pjetri
Email: besjan11@hotmail.com
Komenti: kaq bejne

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: c'eshte ajo histori ashtu ore me ate teme mos shkel insekte si psh:krimbi i tokes,nje njeri vertete me shije si psh:une nuk do ta shkruante kurre dicka te tille

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: ah more ah nga e ke marre ate histori nga ndonje liber te te gjashtave,duket qe nuk ke prirje se ne klase te shtate je ne fund te fundit kalama,nuk ke kaluar ende ne moshen e adoleshences

Emri: elisa
Email: elisa.muhametaj@yahoo.com
Komenti: histori e bukur

Emri: Adela
Email: Adela_13@yahoo.com
Komenti: histori e bukur dhe e kendeshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com