Data e postimit: 2018-05-12 20:56:54
Lexime: 2575
perrall per femi
Lloji: Analize letrare
Tema: vajza e vogel
Autori: arbnora arta
Shkolla: gjergj kastioti skenderbeu edit durham
Klasa: 7
Qyteti: suharek
E-mail: jeton0101@hotmail.com


ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e pa ne ate gjendje u frikesu shum ajo ishte shum e sjellshme dhe sirena e vogel per te mos e merzitur gjyshen e saj nuk qau aspak kur ajo shkoji tek mjeku per te sheruar kemben mjeku e keshilloi me barna dhe po ashtu kemba e saj nuk doli edhe shum keq por ate e keshilloi mjeku qe te pushote per nje ko te shkurt ne shtepin e saj ajo nje dit prej ditesh duke shikuar ne dritare te dhomes se gjumit i pa shoket dhe shoqet duke lozur dhe filloi te qaj kur e pa gjyshja mendi ti bente nje supriz asaj dhe shkoi e bleu nje karroc dhe kur hyri ne dhumen e sirenes i tha un jam gjyshja jote dhe nuk e le bijen time te merzitet ne dote dalim de shetitemi ne mal sirenes i buzeqeshi fytyra dhe e perqafoi gjyshen e saj dolen ne mal ajo atje takoi shum shok dhe dhoqe dhe po ashtu shoqen e saj te bankes edhe pse sirena nuk mund te zgjoej ne kemb ajo u gezua pa mas shoqja e saj ate dit kishte ditelindje dhe e ftoi sirenen per ditelindje ajo u gezua pa bas ajo ia beri nje dhurat per ditelindje ne dhurat kishte nje fletore ku kishte vendosur gjethe te lloj llojshme te pemeve dhe kishte shenuar emrat e tyre shoqes se saj i pelqeu shum dhurata dhe keshtu kaluan dit te tera dhe ajo filloi te ecte si ditet e me parshme

Vepra te ngjashme
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi shpeh gezimin qe tetja e vajzes i erdh dhe shume shpejt . Ne duhet ta duam te gjithe antaret e famijes sepse edhe ata te dojm ty. Nje fjale e urte popullore: Qengji i bute i thith dy nena.
Ishte nje vajze, E kishte ditelindjen, E ftoi mysariret, Per ne shtepi. Kur i ftoi mysariret, Ishte shume e gezuar, Por ia erdh tetja e saj, Nuk i erdhi Mandej erdh tetja, E u gezua shume, Kur e pa dhuraten, U gezua shume. Kur shkoi tetj...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: gjyshja ime edashur
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije qe se pajton, ska teshe qe se pastron, ajo zgjedh secilen nyje, ne cdo lemsh gjen nga nje fije, shume libra ajo i ka ne krye, ne zemer e ka drejtesine,...
Autori: Era Kaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nje lutje
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhyt ne vajtime Ti ike qe prej asaj dite sa nje cilimi te vogel me le dhe mallin e ndezur ti ma rrite sikur nje rikthim te kishte per ne Se zoti ty t...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Shume por shume gabime drejtshkrimore paske moj/mor vajze djale a ca je ti. Meso shkruaj njehere e pastaj postoje ketu. Edhe une ne klase te 7 jam por nuk kam gabime drejtshkrimore pothuajse fare. Ndoshta edhe kam se njerez jemi por jo keshtu si ty. Te gjithe kemi por jo ne ekstrem. Keshtu qe meso shkruaj njehere sic ta thashe edhe me pare e me pas postoje ketu. Ok? Ashtu bravo! Po vazhdove keshtu ke per te me nderuar jo mua por te gjithe boten.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com