Data e postimit: 2020-04-22 14:05:59
Lexime: 4205
gjyshja ime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: gjyshja ime
Autori: Tea Sinani
Shkolla: mihail grameno
Klasa: 92
Qyteti: fushe kosove
E-mail: sinansinani82@hotmail.com


Gjyshja ime
Syte e saj shigjet,duart e saj te arta
seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall,
Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por kur dielli largohet buzeqeshja e saj ndriqon.Dhe kjo eshte pra gjyshja ime qe mua shume me don.

Vepra te ngjashme
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im . U munduam te na ndajne te na copet...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Aja ema · Lloji: Hartim · Tema: Lemza
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...
Autori: Aldo Lleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Misteri
- Cdo gje ne Jete e ka nje kuptim. - Si kalon gjaku ne trupin tim ? - Si Vdiqa un , e linde ti ? - Pse ne darke qielli eshte i zi ? - Pse çelin lulet ne pranvere ? - Pse dielli eshte i nxehte ne vere ? - Si levizin njerezit ne toke ? - Po ps...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare nenes Te fshehuten e pare nenes Se mua nena me lindi ne Maj Dhe askush tjeter s me lind perveq saj
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
gjyshja ime Kam nje gjyshe mrekulli Sa me jep shume dashuri! Perralla shume ajo me tregon. Zemren shume sa ma gezon. Me perkeledh me butesi. Gjyshja ime eshte flori.
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: Albis Ndoca · Lloji: Analize letrare · Tema: Dielli
Lind ne mengjes dielli Djeg me furi nga filli i ti Nxin dhe nuk pushon Kur skuq ngadalson Shkelqen ne mesdit Me ndriqon mua Dhe me ngroh si dua Lur perendon ai gezon .




Komentet e fundit!

Emri: iljas
Email: ilipema@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com