Data e postimit: 2019-12-22 11:49:44
Lexime: 11689
Qyteti i diellit
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Qyteti ideal për mua
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Qyteti im i Diellit i ka të gjithë komponentët e të drejtave dhe barazisë.Ai udhëhiqet vetëm në mënyrë demokratike.Dhe që di të bëjë rotacion politik.Ky qytet duhet të udhëhiqet nga kryeministri.Si dhe një pjesë të ligjeve do i liheshin në dorë që të miratohen nga vetë qytetarët.Me anë të modelit të demokracisë direkte.Në krye të këtij qyteti(parlamenti,qeveria) duhet të vendosen njerëz vizionarë,të përparuar dhe me kulturë të gjerë.Të cilët kanë brenda vetes dëshirën për të arritur progres.Dhe që dinë të venë në fillim interesat e komunitetit mbi interesat vetjake.Ky qytet do i garantojë çdokujt liri dhe të drejta.Megjithatë,me një kufi.Sepse liria ime,mbaron aty ku fillon liria e tjetrit.Për të themeluar një qytet të tillë ,domosdoshmërisht duhet rritur dhe niveli i arsimit.Ai duhet të jetë falas për të gjitha vitet e studimit.Ku mësuesi do ketë aq kompetenca dhe autoritet,sa një deputet apo ministër.Sepse në fund të fundit,arsimi ka në dorë të ardhmen e vendit,pse jo dhe të tashmen.Shkolla duhet fokusuar në edukimin e shëndoshë,i cili do u vlejë nxënësve.Ajo nuk duhet përqëndruar në të mësuarin mekanikisht dhe teorik.Por në zhvillimin sa më shumë të talenteve dhe aftësive të nxënësve.Ajo nuk duhet të nxjerrë thjesht nxënës me dhjeta,por qytetarë të denjë për një shoqëri demokratike dhe me prosperitet.Qyteti i diellit do ketë primar dhe shërbimin shëndetësor.I cili është falas dhe i aksesueshëm nga të gjithë.Ai duhet të jetë mjaft i specializuar dhe vetëm shtetëror.Çdo qytet ka asetet e tij.Megjithatë duhet të dimë si ti shfrytëzojmë ato në dobi të komunitetit.Ky qytet duhet të bëjë një fushatë gjigande reklamimi të pikave turistike dhe të resurseve natyrore.Me qëllim afrimin e turistëve dhe investitorëve seriozë.Qeveria duhet ti favorizojë dhe të krijojë kushte sa më të përshtatshme për ta.Ne të gjithë e dimë se sa e rëndësishme është rinia për një vend.Edhe ajo është një aset mjaft i vyer.Që rinia të jetë pjesë vitale e komunitetit,duhen ndjekur politika që i inkurajojnë. Si dhe tu krijojë kushte për të ndjekur pasionet dhe ëndrrat e tyre.Të cilat ne e dimë se sa të panumërta janë.Nëse ne me një arsimim model,përftojmë një shoqëri të brumosur me parimet e lirisë dhe paqes,atëherë ndëshkimi për veprat penale nuk mund të jetë aq i lartë.(Jo më shumë se 25 vite burg).Sepse kësaj shoqërie nuk i nevojitet dhuna dhe burgu për të marrë shembull.Por vetëm me paqe.Dhe gjithsecili të marrë dënimin e merituar.Qyteti i diellit do të përdorë vetëm energjinë e rinovueshme,në vend të aktuales.Kjo energji e rinovueshme është jetëgjatë dhe mbi të gjitha nuk ndot ambientin.Qyteti i diellit do arrijë të mbrojë të gjitha parqet natyrore nga veprimtaria e pakintrolluar e njeriut.Gjithashtu duke u ndalur tek industria,ajo duhet të jetë sa më e automatizauar.Për të qenë më efiçente.Ndërsa tek bujqësia,qyteti i diellit do i japë përparësi produkteve bio dhe 100% të shëndetshme.Si në çdo qytet tjetër,edhe këtu teknologjia do luajë një rol kyç në zhvillimin e tij.Qyteti i diellit do inkurajojë të rinjtë e apasionuar pas teknologjisë,që të hapin kompani start-up.Të cilat do sjellin një zhvillim mjaft të madh në qytet.Gjithashtu një qytet i diellit duhet tē zbatojë dhe politika të përkryera sociale.Me qëllim strehimin dhe sigurimin e kushteve të përshtatshme për jetesë të të gjithë qytetarëve të tij.Për të bërë të gjitha këto duhet kohë,dhe mbi të gjitha para.Lind pyetja ku mund ti gjejmë ato ? Si fillim,në të gjithë sektorët e ekonomisë do ketë taksa.Të cilat do mblidhen dhe do u jepen sektorëve që kanë më shumë nevojë.Qyteti i Diellit mund të ekzistojë kudo qoftë.Mjafton të besojmë dhe të jemi gjithmonë të bashkuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia,BE,integrimi
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me qëllim që t’u jepeshin fund luftërave,të cilat kishin përçarë kontinentin e vjetër për shekuj me rradhë,dhe të garantonte një jetë të qetë...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com