Data e postimit: 2014-11-03 23:19:40
Lexime: 6020
Braktisja e femijeve
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Per femijet e braktisur
Autori: Sh P
Shkolla: "Naim Frasheri"
Klasa: 7\2
Qyteti: Prishtine
E-mail: shkurtapervetica@live.com


Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa nje strehe te sigurte dhe pa te drejtat e tyre te parrespektuara.Cdo femije ne jete meson te lindte jetoj dhegjate gjithe jetes se tij ai ka nevije te mesoj se cila eshte familja e tij apo saj.Ta gezoj te drejten e bashkejeteses me familjen e tij dhe te jetoj i perkrahur nga te gjitha aspektet problema apo edhe pengesat me te medha qe ka!!

Vepra te ngjashme
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...




Komentet e fundit!

Emri: venera
Email: venerra@live.com
Komenti: shum bukur e ke bere dhe nje teme shum e qelluar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com