Data e postimit: 2011-12-18 09:12:37
Lexime: 19870
Une dhe bota ime
Lloji: Pershkrim
Tema: pershkrimi i dy boteve
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: Durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com


Une dhe bota ime

Bota ku jetoja une??
Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur. Keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne deren time dhe pameshirshmerisht me theu kutizen.Krak…beri ajo. E gjithcka u coptua brenda meje. Cuditerisht fillova te pikoja…Nxirrja kristaleza te vegjel nga syte. Ate cast kuptova qe femijeria me kish braktisur. Ngeli thjesht nje kujtim ashtu si kutiza. U gjenda para nje pasqyre e ne te pash portretin e nje zonjushe. Kishim imazh te njejte por nuk e di pse ajo me dukej ndryshe. Kerkova me kot ciltersine,ndersa genjeshtra e mashtrimi me ndoqen pambarimisht dhe me lodhen skajshmerisht. Papritur dhe kujtimet e kutizes e brenda saj ato te femijerise mu fshin e lan si deshmi nje brenge te lodhur thelle ne skutat e shpirtit.Bota ime e re…Gjithcka filloi nga zero!Ishin te njejtat fytyra,te njejtet emra,te njejtet vende…por mungonte vogelushja e kutizes dhe shpirti e virtytet e verteta te qenies njerzore.Shpertheu karakteri I forte.Isha vajza moskokecarese dhe pandjenja …por thelle me zemer tmerrsisht te dhembshur. Aktoret u lodhen dhe corren maskat duke marr me vete gjithcka une kisha.Me kot u mundova te jem ajo qe s’mund te jem.Une qe ne gjenez jam gatuar e tille.Nje zemerpule qe urren padrejtesite...por qe thell brenda vetes urren termin “urrejtje”.Nuk mund te ndrydh ate vajzen qe qesh perzemersisht dhe adhuron cdo molekule qe e rrethon...
E c’kuptim ka jeta…pa u rritur ,pa udhetuar me njerez qe te duan, zhgenjejne, adhurojne, lendojne…por qe ne fund te fundit ata jane dashuria dhe kenaqesia me sublime qe me rrethon..Vec keshtu mund te them pa frike dhe e plotesuar qe une “JETOJ” jam pjese e te mrekullueshmes ekzistence.
Papritur e ndiej veten te huaj, dikur vogelushe tani hmm nuk e di si ta quaj....por po ndiej qe po rritem. Bej po te njejtat marrezira, jam po e njejta mistrece...por brenda meje jane disa caste, disa caste bosh...disa caste qe mi bejn syte te me mbushen me lote. Jane caste qe me bejne te kujtoj se pavarsisht cmendurirave qe vazhdoj te bej nuk ndihem akoma njesoj si me pare. Nk ka vetem lumturi, merzitem qofte edhe nga nje fjal...ndoshta edhe e pathene. Sa endrra kam patur kur isha vetem 7 vjece, dhe ku jam 10vj me pas? Dikush qe kurre nuk e mendoja te isha!... E adhuroja kur isha thjesht une, ajo vajza qe luante me kukulla, ajo qe adhuronte te luante futboll,qe zihej me cuna dhe nuk pyeste fare, qe bente shpata per te mbrojtur keshtjellen e lagjes, qe kerkonte fantazma, qe shikonte filma vizatimore, qe lexonte cdo lloj libri per te mesuar me shume. Sot jam une. Ajo qe mundohet te mos jete loja e te tjereve, ajo qe adhuron ta shohin ate tek luan futboll, ajo qe nqs zihet me cuna lendohet, qe nuk mundet ta mbroje me shpata princin e zemres te saj, qe ende shikon filma vizatimor per te mos e humbur vogelushen brenda vetes, qe rilexon po ata libra per te kerkuar ato qe librat nuk i mesuan per jeten...ndoshta jane aty dhe nuk e ka kuptuar me pare...por jo. Tashme endrra ime eshte te jem vogelushja e atij, nuk dua universin sepse gjej ne syte e tij gjithcka qe dua. Tani jam ajo...Vajza tipike romantike....qe asnjehere nuk do e pranoj qe eshte e tille...Teper kokeforte per ta pranuar. Vertet nuk me pelqen ky ndryshim....por me pelqen qe ndryshova nga Ai. Sepse dashuria dhe pse shpesh here eshte me dhimbje...eshte gjthmone nje dhimbje e embel, prej se ciles nk do heqim dore kurre.

Vepra te ngjashme
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Haris · Lloji: Hartim · Tema: Kujtime
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme. U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Rrefenja · Tema: Pavarsisht veshtiresise njeriu jeton!
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbardhi.Hapa syte ,se dija se c’me priste ate dite.U zgjova nen zhurmat dhe zerat qe degjoheshin te flisnin njekohesisht.U ngrita vrullshem nga krevati pa me...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: une.une.vtm.un
Email: emilidautaj123@gmail.con
Komenti: Just lutem mua me duhet nje ese me temen: Loja ime e preferuar..

Emri: gledisa
Email: aranit.osmani1@gmail.com
Komenti: shume e bukur me pelqeu goxha

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: MIR

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu shume.Bravo.

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu shume.Bravo.

Emri: anasweet
Email: anasweet@hotmail.com
Komenti: mire po ka edhe me mire tehe

Emri: bojka
Email: bojka21@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: mi.arsela
Email: shkurtashutii@hotmail.com
Komenti:

Emri: une
Email: une.une@live.com
Komenti: pffff kot fare

Emri: kavanozi erotik
Email: heldi_jon@yahoo.com
Komenti: brw sh bkr


Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: omgg its awseomeee :*

Emri: hera
Email: klea_pej@live.com
Komenti: ju dua fansa

Emri: egzona
Email: loves_heard@hotmail.com
Komenti: 4 edhe 5 nent

Emri: Viola
Email: Ola-17@hotmail.de
Komenti: Shum te mira kto ese-ja, por mua me duhet një ese me temën> Bota Ime, Filozofia Ime.

Emri: Stafi VepraNgaJu.com
Email: stafi@veprangaju.com
Komenti: Pershendetje Sara Hamzaj, Ne si staf ju ftojme qe t'i postoni te gjitha esete tuaja ne kete faqe ne menyre qe t'i beni ato publike dhe njekohesisht te ndihmoni nxenesit e tjere. Ju faleminderit, Stafi

Emri: sara hamzaj
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: Te lumt je nje talente e lindur edhe une shkruaj ese deri tani i kam mbi 30 . Te lumt veq vazhdo...

Emri: alti
Email: linda-12@hotmail.com
Komenti: po me duhet nje ese me tem bota ne syt e mi

Emri: Iris Kapo
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: po e drejte dhe tani sapo postova nje tjeter nuk e kam dorezuar akoma ne shkolle

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: flm :) me sa kam pare, ti vtm 2-3 ese ke hedhur ktu, apo jo?? :)

Emri: Iris Kapo
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: flm , lexova esene tende qe kishe bere per adoleshentet , me pelqeu , je nje vajze me horizont , te lumte ... vazhdo keshtu !


Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: wow... sh bkr me plq shum :D shiko njher nga timja: I'm Coming Home (P.Diddy) me thuaj ca mendon po te duash :) me te ver8 sh bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com