Data e postimit: 2021-12-01 14:32:43
Lexime: 1330
28 Nëntori
Lloji: Analize letrare
Tema: Per flamurin
Autori: Saide pnishi
Shkolla: Hajdar dushi
Klasa: 8
Qyteti: Demjan
E-mail: Fatlumpnishi@gmail.com


28 Nentori

Flamuri
Valon flamuri ne kosovë
Shqiponja me dy krena
Flamuri kuq e zi
N'Kosoven e lir

Rinija sot n'kosov
Jan shum te lir
Edhe si e derdhen gjakun
Si lumi qe buron
Se harron Kosova pergjithmon

Shum shtete te botes
U munduan edhe shkronjat
E gjuhes shipe me na ndalu
N'prap i msum
Gjuhen shipe Kosova se harron
Prap Flamuri valon,
Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Flamuri kuq e zi Me shqiponjen dykrenare Me 28 Nëntor Erdhi pavarsia e Shqiptarisë Valon i bukur flamuri kuq e zi Ne trojet arbërore Sjell lumtur...
Autori: elda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: flamuri
FLAMURI shum vite kaluam me frik naten gjum ne sy nuk kishm friksoheshim se ne gjum serbet do na vrisnin shum njerz te pafajshem na vran na vran shum trima shqiptar loti i nenave nuk pushonte krismat e armeve degjohesh...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kosova ime oh sa shum te dua gjakun ti ma bere mua te pervluar dhe shqiponja jone fluturoi thell ne kaltersi shliroi kosoven shpalli pavarsi. Sot ne jemi te lumtur dhe te gezuar na lirove ti per jeten qe jetuam. Adem jashari trim luftetari e shli...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Vlora Vlora heroike Vlora kreshnike 100 vjetorin Me gëzim e prite Festo Vlorë e dashur Tokë e Ilirisë Vendi më i dashur I Arbërisë Në vlorë valon i bukur Flamuri Me shkabë dykrenare Në 100 vjetor Val...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Qemali flamurin e ngriti ne 28Nentor Isa boledinin priti festojme ane e kend pleq e te rinj 1 flamur valon kosov e Shqiperi prandaj dhe ne shkolla fes...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: reuda hajrullahu klasa 4 3 msuesia age gjonaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 28 netori
28 netori 28netori nje, dit e shnuar. fes e madhe ne vlor te gjith me flamui ne duar. e gjith bota , te na ket zili. per te bukurn, shqipri. nuk horrohe , deshmort qe u. fliuan per shipri motr marigona e qndisi flamuri qe ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com