Data e postimit: 2018-01-22 22:35:01
Lexime: 2291
ASPAK
Lloji: Gjeegjeza
Tema: uj
Autori: scx
Shkolla: UJMKL
Klasa: 5
Qyteti: tirane
E-mail: alsaid@gmail.com


Kur i lidh,
ikin,
kur i zgjidh,
rrinë.

Vepra te ngjashme
Autori: leonita · Lloji: Analize letrare · Tema: endrra
ne enderr dua te te flass dhe me grusht do te godas perse mua ti sme flet ta dish do te hudh ne det do ti qeth floket ti bej tull dhe do te te lidh ne kull te te shohin qe te gjith dhe nga kulla do te zgjidh do te coj te njerezia te te bjeri...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Poezi abstrakte
Rrahja çel si lule çon petale lidh kristale gonxhe gjaku lulet bejne gishtat me manikyr ben magji trendafilat vyshk
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: Aurora Qato · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per ty Shqiperi
ATDHEUT TIM Hartën e botës Një ditë po shikoja Shtetet me rradhë Une po numëroja Se di ç’më tërhoqi Aty në Ballkan … Një shtet i vogël Që quhet vatan Malet dhe kodrat Si kurorë i rrinë Por dhe deti i kaltër Që i sjell ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: mesuesja dhe nje doktoreshe
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Kohët koprace
Kohët ikin,vrapojnë treten... vrapojnë në pambarim, jetojnë në përjetësi, humbasin në humbëtirë, E njerëzit hanë pak nga ajo, ushqehen dhe kurrë nuk dinë të ngopen... lypin nga kohët pasanike që u dhurojnë kopracinë
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Trinka
TRINKA Molla t'kputuna Te një dege 2 qershija lidh me njërrfan Ku fillojn kufit e deges Rrin 2 qika me një nan Kreck e bre perzi me lisa Rriten rrotull ne qetin Plepa te bute e qe parisa Mbulojn veshin nat lendin Gurra l...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti: Kepuca

Emri: nada capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: kepuca besoj se eshte gjeegjeze



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com