Data e postimit: 2016-01-13 17:16:55
Lexime: 2704
shega
Lloji: Gjeegjeza
Tema: shega
Autori: paola
Shkolla: sabahudin gabrani
Klasa: 5D
Qyteti: tirana
E-mail: olapjetri@hotmail.com


rrumbullak, strumbullak, 100 kokrra ka ne bark.kush eshte?

Vepra te ngjashme
Autori: inesa · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen
Rrumbullak e strumbullak ka shtate vrima rreth e qark.
Autori: aniset cej · Lloji: Gjeegjeza · Tema: top
rrumbullak strumbullak gjithe diten han dajak a e dini se kush eshte
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ???
Rrumbullak rrumbullak njeqind fleta i ka ne bark?
Autori: Paola Coku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeeagjeza
Rrumbullak,strumbullak Ka shtat vrima rreth e qark Gjejeni &
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: kappo.boss.1 · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeagjeza
-rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark -pese cekane ngren kalane -nje tepsi plot inxhi ne mes te detit te zi -brenda kashte buke jashte -ha bresher e nxjerr bore
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevë Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri qerpikun në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër të shiqova Humb...




Komentet e fundit!

Emri: fatime
Email: fatid@gmail.com
Komenti: haha ti ne fillim e tregon dhe ne fund na pyet. "shega"



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com