Data e postimit: 2015-09-10 11:41:47
Lexime: 3026
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1Zhgënjimi më i madh, është kur nuk presim nga ai që deri dje ia bëmë dhjetë të mira ,e ai le që nuk është falenderues e mirënjohës ndaj neve ,po përkundrazi hedh në greminë ato …!
2.Në ditët e sotme,brenda një fytyre fshehen shumë fytyra !
3.Qëndro në natyrshmërinë që ke ,bëhu i ndershëm ,i sinqertë ,i sjellshëm dhe unik ….!
4.Dikur burrëria,sot pabesia … Dikur premtimi ,kurse sot mashtrimi …

Vepra te ngjashme
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: shoqeria
edhe pse larg njera tjetren kemi shoqen ne prape jemi kjo largese sot dikur ish miqesia ky trishtim sot dikur ish lumturia une ty asnjere ste harroj ne cdo moment ty une te kujtoj ky lot sot dikur ish dashuria dije se ne te dyjave...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dashuria që kam ndaj teje Krijues ,më bën më të fortë se çeliku . 2.Testamenti më i mirë ,për njeriun e sinqertë është FJALA ! 3.GURBETI –Dhëmbja që s’na u ndal….Plaga e pashëruar !
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: thenie me kuptim te bukur

Emri: Terfuki
Email: akshamiterfuki@gmail.com
Komenti: je shume e dhjeme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com