Data e postimit: 2015-05-16 12:17:37
Lexime: 4061
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Të kesh fatin ,që ta kesh në familje, një femër me vlerë dhe karakter të lartë njerëzor ,është një pasuri aq e madhe, e cila as nuk shitet e as nuk blihet .

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ta kesh gruan e ndershme është pasuri !
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: lola · Lloji: Leter · Tema: i need nje mendim :')
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sinqeritetit
Sinqeriteti ka për detyrë të udhëzoj ty në atë që është e mirë, prandaj mësoja vlerën sinqeritetit sepse të hapen dyert e Xhennetit. Sinqeriteti të dhuron përfitime sepse tÃ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazhÃ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: desi · Lloji: Fjale te urta · Tema: thenie te mencura nga vikor hygo
Viktor Hygo figura e ndritur e shekullit te xx THENIE FILOZOFIKE DHE FJALE TE URTA Fajdexhiu është më i keq se pronari i skllevërve; sepse pronari i skllevërve ka pronë vetëm njeriun, por një fajdexhi ka pronë dinjitetin e tij dhe mund ta kom...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com