Data e postimit: 2015-05-04 16:53:01
Lexime: 6040
viktor hygo
Lloji: Fjale te urta
Tema: thenie te mencura nga vikor hygo
Autori: desi
Shkolla: asdreni
Klasa: 6b
Qyteti: korce
E-mail: erisabardhushi@yahoo.com


Viktor Hygo figura e ndritur e shekullit te xx
THENIE FILOZOFIKE DHE FJALE TE URTA
Fajdexhiu është më i keq se pronari i skllevërve; sepse pronari i skllevërve ka pronë vetëm njeriun, por një fajdexhi ka pronë dinjitetin e tij dhe mund ta komandojë dinjitetin e tij.
Besimi fetar është nevojë për njeriun. Mjerë ai që nuk beson në asgjë.
Një artist i madh është një burrë i madh në një fëmijë të madh.
Biblioteka është akt besimtarie.
Krahët e nënës janë krahë të dlirësisë dhe fëmijët flenë shëndetshëm aty.

Halli krijon njerëz dhe begatia krijon përbindësha.

Falja është e mirë për ata që e japin dhe për ata që e marrin. Ajo ka vetinë e mirë të dhënies së mëshirës për të dyja palët.

Teksa kuleta zbrazet, zemra mbushet.

Ji si një zog i ulur në një degë të njomë të cilën e ndjen duke u luhatur poshtë tij, e prapë ai këndon si gjithmonë, duke e ditur se ka flatra.

Pse dikujt nuk i pëlqejnë gjërat siç janë, nuk ka arsye të jetë i padrejtë ndaj Zotit.

Duke i shtyrë akrepat e orës përpara me duar, ti prapë nuk e çon dot përpara kohën.

Ndryshoi opinionete tua, mbaji parimet e tua; ndyshoi gjethet e tua, mbaji të paprekura rrënjët e tua.

Mirëkuptimi gjithsesi nuk është rezultat i shkollimit.
Kureshtja është një nga format e zotësisë femërore.

Mos syno të jesh diçka, por të jesh dikush.
Të mosbërit asgjë është lumturi për fëmijët dhe mjerim për pleqtë.

Ki guxim për të këqijat e mëdha të jetës dhe durim për të voglat; dhe kur të kesh përmbushur me sukses qëllimin e ditës sate, shko dhe fli i qetë.
Ai që nuk është i zoti ta durojë varfërinë, nuk është i zoti të jetë i lirë.
Kush hap dyer shkollash, mbyll dyer burgjesh.
Shpresa është fjala të cilën Zoti e ka shkruar në ballin e çdo njeriu.

Papunësia është shtypja më e madhe.
Nuk është asgjë të vdesësh. Është e frikshme të mos jetosh.
Është më e pëlqyeshmja të bësh një veprim të drejt i cili nuk është i pranueshëm nga dikush të cilin dikush tjetër nuk e pëlqen.
Buzëqeshja e gëzimit është shumë më afër lotëve se qeshjes.
Qeshja është dielli që e përzë dimrin nga fytyra njerëzore.
Dashuria është një pjesë e vetë shpirtit, dhe është nga e njëjta lëndë si frymëmarrja qiellore e atmosferës së parajsës.

Kurr mos qesh me ata që vuajnë; vuaj nganjëherë për atë që qesh.

Rima, ajo mbretëreshë e skllavëruar, ajo magji supreme e poezisë, ajo krijuese e metrikës sonë.

Jeta është e shkurtër, por ne e bëjmë më të shkurtër nga humbja e kohës.

Shoqëria është një republikë. Kur individët duan të ngrenë veten mbi të tjerët, ata ulen poshtë nga masa, ose nga përqeshja dhe tallja.


Shpirti njerëzor ende ka nevojë më të madhe për idealen se për realen. Nga realja ne ekzistojmë; nga idealja ne jetojmë.
Streha e fundit e mbretërve është gjylja e topit. Streha e fundit e popullit, hedhja e gurëve.
Njeriu i mësuar e di se është i paditur.

Malet, pylli dhe deti i bëjnë njerëzit të egfër; ata kultivojnë egërsinë, por nuk e shkatërrojnë njeriun.

Është një spektakël më i madhe se deti, ai është qielli; është një spektakël më i madh se qielli, është brendësia e shpirtit.

Të mendosh do të thotë si të jesh i dobishëm; është gjithmonë e në të gjitha rastet një përpjekje drejt Zotit.

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...




Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: erisabardhushi@yahoo.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com