Data e postimit: 2015-02-04 17:59:25
Lexime: 5469
fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
Tema: fjale e urta
Autori: albi
Shkolla: teli ndini
Klasa: x
Qyteti: vlore
E-mail: vloreaulona@yahoo.com


Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le.
Shqipe

Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të.
N.Frashëri

Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë.
S.Frashëri

Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i vendit tënd nuk prek zemrën tënde.
Elyari

Mos pyet se ç'do të bëjë atdheu për ty, pyet me gëzim ç'mund të bësh ti për të.
Kenedi

Më mirë të jetosh keq ne atdhe, se sa mirë e në vend të huaj.
Indiane

Një dimër në atdhe është më i ëmbël se njëqind pranvera në dhe të huaj.
Greke

Në qoftë se dëshironi ta njihni dhe ta doni atdheun tuaj, shkoni në të huajin.
Berne

Nuk e braktis atdheu njerinë, por njeriu atdheun.
Bloku

Është kënaqësi dhe nder të vdesësh për atdhe! Edhe më kënaqësi është të jetosh për të.
Horaci

Edhe më i merituari i ka më shumë borxh atdheut, sesa atdheu atij.
Burkhardi

Kush nuk i takon atdheut të vet, nuk i takon as njerëzimit.
Bjelinski

Atdheu është si familja: vlerën ia njohim vetëm atëherë kur e humbim.
Floberi

Nuk jam i sigurt se a mund t'i dua në jetë dy gra, por jam i sigurt se nuk mund t'i dua dy atdhe.
Stendali

Tymi në atdhe është më i mirë, se sa zjarri në dhe të huaj.
Greke

Njeriu nuk lind për veten e vet, por për atdheun.
Ciceroni

O, kurrë mos u lodh për ndihmën që i jep atdheut.
Euripidi

Vepra te ngjashme
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: bela · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
O atdhe i dashur atdhe Je me i bukuri mbi ket dhe Je nje qiell me re plot Je nje diell qe s'shuhet dot Sa i bukur je atdhe Si nje shi qe bie mbi dhe Mendja dhe zemra jane me ty Do na mbetet gjithmone aty Ne jemi bijet e vendit Ne jemi si pik...




Komentet e fundit!

Emri: YHHH
Email: tenimeco@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com