Data e postimit: 2014-08-05 14:18:32
Lexime: 2772
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Bukë e djath , e rahat !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Bukë,djath ,qumësht e kos,shëndet plot ! 2.Frika të frikson edhe atëherë kur ke të drejtë !
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Qeni ku ha bukën leh !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e hajnë bukën e vet ,e mbajnë dertin e huaj !
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos lakmoni në pasuri ,buka e kripa janë në shtëpi ! Fatkeqësia e sprovon njeriun ! Nuk është burrëri të rrahësh gruan !
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Baki Imria · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeegjeza
Është I madh, Ti shtrhihet në këtë, Dhe bir në gjume. (Shtrati) E korr me gojë, E copoton me thikë (Buka) E then me gure, Vizllohet me diell. (Dijamanti) Është i madh, Si druni me xham (Ipad)
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jam i vogël Jam i vogël Kacamel E ha bukën me sheqer Me sheqer ,e me hurma Lum familja që më ka ...
Autori: don hysa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Trok i tyre Ndër xhade rrufe hingëllinë Isai me shokë atin e tij në vrap po vinë Sapo kaluan Mirditën ranë në Kurbin Drejtë Vlorës trime fluturimthi zbresin Pesëqind vjet pa dovlet emër pa alfabet Ismail Qemail Vlora shpall pavarësin...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: pa ty
pa ty nuk e bej as jeten, pa ty nuk e bej oferten, pa ty dita-nata eshte kot, pa ty une qaj me lot, pa ty nuk dal te shetis, pa ty naten nuk dremis, pa ty ujin nuk e pi, pa ty buka me ngeci, pa ty ditet s'kalojne, pa ty oret qendrojne, pa t...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...
Autori: kasandra · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Fjalë të urta Shqiptare Atdheu është në rrezik atëherë kur njerëzit e padijshëm fillojnë të mendojnë se janë të dijshëm. Rrustem Haradinaj/Prishtinë Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. K...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com