Data e postimit: 2014-04-24 22:04:30
Lexime: 5508
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Në vendin e huaj jemi si një yll i humbur në pyll !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë kujtim Jam i etur për vendlindjen Në këtë botë të tretur Jam larg si një yll Mbi pyll në prill Që s'flen Që pret të kthehet në vendi...
Autori: Ana Angel · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Sonte hëna ka humbur shkëlqimin Ngase n’qiell ka lind një yll Sonte kam një pikë mbështetje Nuk jam më i humbur në pyll Ka shumë yje plotë qielli Por veç ti për mua ndriçon Rrugën drejt në zemrën tënde Pa gabueshëm ma tregon
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Naten ne pyll
Naten ne pyll, eshte shume qete dhe bukur. Aty shndrin kurdohere nje yll, dhe xixellonjat ndrisin si flutur. Ne pyll degjohen tinguj ngacmues, por mos kini frike. Pylli eshte gjithmone ftues, ndaj ejani ta eksplorojme te gjithe.
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Deti dhe bregu
Ma tan bregut ma tan detit Ndihet kanga e fuqishme Sjemi ma nërobri×2 Kët kën na pëlqen ne zemra Sepse sot në liri na jemi Edhe ne vendin ton Oooooòoo Edhe ne vendin ton Dit fatëbardha kan ague Prangat dhe zingji...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: edhe ndoshta eshte e vertete, pasi une nuk kam qene asnjehere larg vendit dhe nuk di cte argumentoj ne lidhje me kete, por kete vit do te shkoj per ne itali dhe me pas do te argumentoj thenien tende. ky eshte korriku i 2014-tes.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com