Data e postimit: 2014-08-18 20:05:06
Lexime: 4063
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Lotët e shpirtit janë lajmtarë të një dashurie të papërshkrueshme !

Vepra te ngjashme
Autori: L · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Vdekja dhe loti
U zhdukën pikat e lotëve ashtu si fiken dritat natën vonë. Si kokrriza pikat e fundit mbi faqe ranë pa shpresë. Lotët u varrosën, u zhdukën pikat e lotëve në thellësi të gjirit të tokës pa rite i përcollën në varr, Nën këmbët...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Malli për buzët e tua po më kall Takimin me ty po e pres me mall Eja mos më le me lotë në sy Se keto lotë po derdhën veq për ty.
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Edvalo Toraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Miqësia
Të kesh një Miqësi , është një lumturi. Shakatë në miqësi janë pafund, shaka që nuk gjenden kurrkund. Vetëm në miqësi ndihesh i plotë, sepse si kjo miqësi nuk ka në botë, ajo të ofron gëzim e jo lotë.
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shprehur kohes
Erë që fryn në të njejtin vend Na shtyn na ftoh e na mallëngjen Me të bukurin fllad nostalgjie Çdo ditë kërkojmë të bukuren dije.. Sa shpejt thyhen dyert e shpirtit Nën të ëmblën vesë dashurie... Prishim zemrën vetem për llafagji ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Un jam...
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregimet,poezit,eset,dashurie,e gjithqka tjeter ne lidhje me dashuri me autorin "My Love" Jam un,deri tani i kam 2 poezi "Dashuria e pare nuk harrohet!"dhe"No...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: lopa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com