Data e postimit: 2014-08-03 13:35:39
Lexime: 2757
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.E keqja vjen duke kërcye !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira vjen ngadalë,e keqja sa hap e mbyll sytë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur të vjen e keqja të zezat të rrokin ,në këto ditë të ngushta po e kërkojshe shokun !
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: MBI BOTEN
Bota: nje kaos njerezish dhe ndjesish Bota: nje lume dhe det armiqesish Bota: nje shkretetire e erret , e armatosur Bota: nje “nene” qe qan e plagosur. Kjo eshte ne ditet e sotme jeta Formulen e paqes dot nuk e gjeta E keqja deren hap dhe B...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos hyr borgj te e keqja !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja lahet me të mirë,e jo me të keqe !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet ! 2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira nuk ka fund ,e keqja e ka fundin ! 2.Shakaja nuk bëhet në cdo kohë ! 3.Njeriu dallohet nga puna ! 4.Dikush e nis,tjetri e bitis !
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nipin
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi ju oj bija Po na vjen Fatlumi Po na gzohet shpia Gzim i madh sot ne jete shtepi Shum po gesohet gjyshja Shum po gzohet vendi Me gezim te madh so...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: Arbër · Lloji: Poezi dashurie · Tema: je melodia ime
Jam shume i merzitur, askush nuk me kupton Se di cfar jam duke pritur, cdo dit qe kalon Me vjen inat, me vjen te uleras Dua te shprehem.. nuk di me kend te flas Ti me le pa frym, ti me le vetem Nga ti un nuk e prisja.. se ta fala jeten Eci nepe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com