Data e postimit: 2014-08-09 14:27:13
Lexime: 3975
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: Gjon.Nikoll.Kazazi
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.E keqja lahet me të mirë,e jo me të keqe !

Vepra te ngjashme
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira vjen ngadalë,e keqja sa hap e mbyll sytë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet ! 2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira nuk ka fund ,e keqja e ka fundin ! 2.Shakaja nuk bëhet në cdo kohë ! 3.Njeriu dallohet nga puna ! 4.Dikush e nis,tjetri e bitis !
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: MBI BOTEN
Bota: nje kaos njerezish dhe ndjesish Bota: nje lume dhe det armiqesish Bota: nje shkretetire e erret , e armatosur Bota: nje “nene” qe qan e plagosur. Kjo eshte ne ditet e sotme jeta Formulen e paqes dot nuk e gjeta E keqja deren hap dhe B...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë më e mirë vetmia,sesa e keqe shoqëria !
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PRINDERIT E MI
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: lirigzona bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I dua prinderit
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos hyr borgj te e keqja !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com