Data e postimit: 2021-12-12 12:16:08
Lexime: 1245
Urime ditelinja Fatlum
Lloji: Analize letrare
Tema: Per ditelinjen
Autori: Saide pnishi
Shkolla: Hajdar dushi
Klasa: 8
Qyteti: Demjan
E-mail: Fatlumpnishi@gmail.com


Urime ditelindja fatlum
12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi

Kjo dit shum e bukur
Kjo dit shum e mir
Po na gzohet zemra
Po na gzohet shpirti
Po na vjen princi
Po na i vjen ma i miri

Dita e merkur data12
A e dini kush po vjen
Ne shtepin e vet
Po na vjen ni trim
Po na vjen ni dragua
Vendi edhe shpia
Sot shum u gezuam

Ket dit te mir gjushja
Sot e ka prit me pa Fatlumi
Per sit tu rrit
Djelli rrezo me rrezet e veta
Gjyshes ha mrrini me lujt
Me nipa e mesa te veta

Vepra te ngjashme
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nipin
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi ju oj bija Po na vjen Fatlumi Po na gzohet shpia Gzim i madh sot ne jete shtepi Shum po gesohet gjyshja Shum po gzohet vendi Me gezim te madh so...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per nipin
U gëzu vendi u gëzua shpia Po na vjen nipi te shpia Shumë u gëzu gjyshja vet Ja ka ngjit emrin e gjyshit vet Me shendet e jet te gjat Ti u rritsh me bab e nan Ty te don gjyshja shum Ma grofsh emrin e u bafsh katun Urime ditelindja per sh...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: elijona berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: paraja te verbon
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER. FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezia
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje kujtim mban mend femijerine Kur mban mend femijerine te vjen ajo deshire Kur vjen ajo deshire do te kthesh kohen mbrapa qe te luash perseri hapa dol...
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Viona · Lloji: Poezi lirike · Tema: mos me thoni gurbeqare
morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit mu shue drita e imanit me mungon thirrja e ezanit mos me thoni gurbeqare ndaqi dhimbjen me ma ndal ti oj nan ma bon hallall qi per mu ke shum mall sa her vjen o ...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: sociale
Plaku me shkop Pena e piktorit shum cka pikturon. Nepermjet piktures shum detaje na tregon. Ne pikture ka dinjitet pena e piktorit gjithmone me ne flet. E shikoj me vemendje ketu plakun me shkop duket sikur th...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com