Data e postimit: 2015-03-18 19:00:53
Lexime: 11496
"Eshte lumturi e madhe ti besh mire tjetrit"
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoku
Autori: David Bruçi
Shkolla: "SHEFQET TANÇI"
Klasa: 7-A
Qyteti: Bulqize
E-mail: david_bruci@hotmail.com


Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te jetes ne duhet te jemi mirenjohes dhe ti permbushim detyrimet perkatese.Kur je ne momentet e fundit ti kujton se je nje njeri i respektuar qe i ke ndimuar te gjithe pa perjashtim.Kur i ndimon e tjeret eshte bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
1. kur ndimon te tjeret,ndihmon dhe vetveten.2.miqsia eshte dashuri e thell ndaj miqve.3. respekt do te thot nese dikush flet ti te heshtesh,sepse nganjeher heshtja na zbukuron............ nga erza
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...




Komentet e fundit!

Emri: gabriel xhihani
Email: gabrielxhihani@yahoo.com
Komenti: Bravoo shume bukur

Emri: kiki
Email: kiki@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: skerdi
Email: skerdi51@gmail.com
Komenti: shume bukur,me pelqeu

Emri: Etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: Me falni,por ese ishte kjo???

Emri: Ahmet
Email: ahmetvl@gmail.com
Komenti: ee ca t bsh jo t tr mund ta bjn t bukur

Emri: lediana
Email: lediana77@yahoo.com
Komenti: mos beni sikur nk mirni vesh

Emri: Enea Lode
Email: enea@gmail.com
Komenti: Meriton çmim "OSCAR".

Emri: sad uba
Email: sad@gmail.com
Komenti:

Emri: Andi Shedula
Email: andishedula@outlook.com
Komenti: Bravo,bravo,bravo!!!

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: E shkurter por shume domethenese! bravo me pelqeu shume do te doja te dija mendimin tend per esen time titullohet : vjeshta dhe dimri


Emri: David Bruçi
Email: david_bruci@hotmail.com
Komenti: Eshte nje ese shume e bukur qe do vleresim maksimal.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com