Data e postimit: 2019-02-25 10:37:15
Lexime: 4472
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Autori: Agnesa Zeqiri
Shkolla: Gjon Serreci
Klasa: 4
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Agnesanesa@hotmail.com


Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Ndertesave dhe shtepive iu mbulua kulmi po ashtu nga shtepite,ndertesat dhe lokalet dilte tymi.Te gjithe femijet dolen jashte ku aty isha une dhe vellau im,ndertuam dordolec,tunele e gjera tjera.Pastaj mbas ca kohesh erdhi dhe "Viti i Ri" i gjithe vendi u mbush me embelsira,drita,bredha etj.
Momenti erdhi dhe te gjithe ne ora 12:00 u ndezen te gjitha fishekzjarret dhe i gjithe qieli u mbush me drita,por nje gje ishte e keqe sepse i gjithe ambienti perreth nesh u be i papaster,per mua kjo ishte nje dhembje shume e madhe.Pas nje muaji erdhi Janari bashke me ditelindjen time.Mezi prisja momentin tim per te bere 9 vjet.Momenti erdhi dhe une u gezova shume per dite lindjen qe u bera 9 vjeq!

Vepra te ngjashme
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Ardit Kadriu · Lloji: Hartim · Tema: Shetitje
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: ditelindja
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa. Une mendova nje ...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Per arsimtaren Fane Shala
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren. Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe. Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...




Komentet e fundit!

Emri: nesa
Email: nesanesa@hotmail.com
Komenti: Eshte shume e bukur me ritem dhe pershtatese per stinen e dimrit.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com