Data e postimit: 2022-05-03 20:52:03
Lexime: 982
Fshehja e Personalitetit
Lloji: Tekst filozofik
Tema: Fshehja e Personalitetit Tim
Autori: Rea Latifi
Shkolla: Iliria
Klasa: 8-2
Qyteti: Prishtine
E-mail: latifirea88@gmail.com


Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdoreja 1000 terme sepse ka disa pjes te saj qe i fsheh ne vetvete qe askush nuk i dua ti di.Personalitetin tend duhesh ta zbulosh ne momente te duhura dhe ateher kur te nevojitet sepse pse te mos e mbajm te fshehte ose ndonjeher mendoj shfaqe beju vetvetja por smundem ta zbuloj sekretin qe ia kam premtuar vetes qe sdo ja thoja askujt dhe sdo e zbuloja sepse kjo ishte nje sekret apo nje pjes e personalitetit tim qe druhesha ta zbuloja dhe mendoja e mendoja qe ta mbaj ne veten time ne shpirtin time qe askush te mos e perdorte si mjet kunder meje e nje fakt i mire qe ta fshehja ate pse ta vuaj nje dhimbje me te tjeret kur do e mbaja ne personalitetin tim dhe vetem une ta qaja e te gjeja nje rrugzgjidhje me mendjen time andaj them fshehi pjeset e tua te rendesishme ne personalietin tend,fshehe ate.

Vepra te ngjashme
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Elena Stojan · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin vitet qe mi more zemren time ti nuk e meritove Me the lamutmire Po si munde valle ? Tu duk thjeshte nje loje ?? Apo nje peralle ?? Me the lamtumir...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Egzona ademi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jeta e trishtuar
Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë. Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa vlen per mua. Gjak lot dhimbje ne shpir qe kisha as njer nuk pushon. Mendoja se ekam pran gjith mon por gabim sa er qe kish nevoj per ta aj nuk ishte ...
Autori: Klea · Lloji: Romane · Tema: Shoqeria
Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te k...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...
Autori: Ela Ela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I Them Vetes"
I them vetes si ka mundesi te jesh kaq e zgjuar Nuk e di si do t'ia beja po te mos te te kisha shoqe Je si nje moter e dyte per mua, Me ndimon dhe me keshillon se here dua! Te kam ngjare shume ty, Si ne tipare,si ne zgjuarsi kurre s'e mendoja se d...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com